دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

تحقیقات برای کشف راز مرگ مرد ٤٠ ساله‌ای که جسدش درحالی‌که چاقویی در دست دارد پیدا شده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

ساعت ١٥ يكشنبه مأموران كلانتري تهرانسر گزارش مرگ مشكوك مردي را در اختيار قاضي ايلخاني، بازپرس جنايي پايتخت قرار دادند. لحظاتي بعد تيم تحقيق در محل جنايت كه آپارتماني مسكوني در تهرانسر بود، حاضر شدند. صحنه جرم براي تيم جنايي كمي عجيب بود. مردميانسالي درحالي‌كه روي صندلي آشپزخانه نشسته و چاقويي خون آلود در دست راستش قرار داشت به كام مرگ رفته بود.

چاقوي خون آلود ديگري روي ميز آشپزخانه بود و آثارضربات عميق چاقو روي هر دو پاي مرد ديده مي‌شد كه همين ضربه‌ها و شدت خونريزي باعث مرگش شده بود. صحنه مرگ مرد ميانسال به‌گونه‌اي بود كه در نگاه اول به‌نظر مي‌رسيد او دست به‌خودكشي زده، اما نكته عجيب اين بود كه طبق تحقيقات انجام شده، مرد ميانسال مدتي قبل سكته كرده و سمت راست بدنش لمس شده بود و با اين حال چاقو درست در دست راستش بود.

از سوي ديگر طرز نشستن او روي صندلي طوري بود كه به‌نظر مي‌رسيد شخصي او را به قتل رسانده و جسدش را روي صندلي نشانده و چاقو را به‌دستش داده تا مرگ او را خودكشي جلوه دهد. اما هيچ آثاري از درگيري در خانه ديده نمي‌شد و همه‌‌چيز مرتب بود. نخستين كسي كه با جسد مرد ميانسال روبه‌رو شده بود، دختر ١٠ساله او بود. او وقتي از مدرسه تعطيل شده و به خانه آمده بود ناگهان پدرش را در آن وضعيت ديده و با داد و فرياد همسايه‌ها را خبر كرده بود كه آنها هم با پليس و اورژانس تماس گرفته بودند. از سويي همسر وي براي انجام كاري از خانه بيرون رفته و چند ساعتي در خانه‌ نبود. اين زن به تيم تحقيق گفت كه همسرش در نبود او دست به‌خودكشي زده است چراكه پس از سكته و لمس شدن بدنش حال روحي خوبي نداشت.

به گزارش همشهري، در چنين شرايطي قاضي ايلخاني دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرده است و تيمي از مأموران جنايي مأمور شدند تا معماي اين مرگ مرموز را فاش كنند.

کد خبر 331071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha