مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از برگزاری مراسم قرعه کشی جوایز خوش حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض شهری در اول اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گفته قدرت گودرزي، طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته قرعه‌كشي جوايز خوش حسابي در آستانه ولادت اميرالمؤمنين(ع) انجام خواهد شد و شهروندان خوش حسابي كه تا 29اسفند‌ماه سال گذشته مبادرت به پرداخت عوارض پايدار شهرداري تهران كرده‌اند، در قرعه كشي شركت داده مي‌شوند.بنابراين گزارش امتياز شركت در قرعه كشي شهرونداني كه عوارض را از طريق پرتال اينترنتي شهرداري تهران پرداخت كرده‌اند دوبرابر درنظر گرفته شده است. همچنين مراسم قرعه كشي با حضور نهادهاي نظارتي و تعدادي از شهروندان تهراني برگزار و پس از شناسايي موديان خوش حساب، طي مراسمي رسمي جوايز خوش حسابي به برندگان اهدا خواهد شد.

گودرزي از شهرونداني كه عوارض پايدار شهري (نوسازي، كسب و پيشه و بهاي خدمات مديريت پسماند و خودرو) را تا 29اسفندماه سال گذشته، پرداخت كردند، تشكر كرد و گفت: مردم با پرداخت بموقع عوارض خود زمينه توسعه و عمران هر چه بيشتر شهر تهران را فراهم مي‌كنند. بنابراين گزارش قرار است به پاس مشاركت شهروندان تهراني در اداره امور شهر، 4بسته 37تايي به تعداد 148جايزه ارزشمند و به ارزش بيش از 20ميليارد ريال به قيد قرعه به برندگان خوش حساب تهراني تقديم شود.

معاون مالي و اقتصاد شهري شهرداري تهران از شهروندان تهراني خواست براي اطلاع از فهرست برندگان، پس از تاريخ فوق الذكر به درگاه اينترنتي شهرداري تهران به نشاني www.tehran.ir و يـا پــرتـال اداره كل تشخيص و وصول درآمد به نشاني http://daramad.tehran.ir مراجعه كنند.

کد خبر 330966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha