جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش‌رو از پنج شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

رادیو

به گزارش ایسنا، شبکه رادیویی «جوان» با پخش نمایش «گرداب» به استقبال هفته جدید می‌رود؛ نمایش «گرداب» به کارگردانی صدرالدین شجره و نویسندگی بابک صفی‌خانی به جنگ خندق و دلاوری‌های حضرت علی (ع) می‌پردازد.

این نمایش با هنرمندی محمد سعید سلطانی، سعیده فرضی، مجید حمزه، مهدی طهماسبی، احمد گنجی، احمد ایرانی‌خواه و شهریار حمزیان ار روز شنبه ساعت 23:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

همچنین سریال رادیویی «روزها و آدم‌ها» به نویسندگی سیما مبارک‌شاهی و کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو «سلامت» پخش می‌شود. در این نمایش هنرمندانی چون مهین نثری، رویا فلاحی، فریدون محرابی، مرضیه صدرایی، نوشین حسن‌زاده، صفا آقاجانی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند. سریال رادیویی «روزها و آدم‌ها» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری رضا طاهری از روز شنبه ساعت 21:30 به روی آنتن رادیو «سلامت» می‌رود.

در رادیو «ورزش» نیز نمایش «امتیاز نهایی» به کارگردانی اکبر زنجانپور ساعت 13 به روی آنتن می‌رود؛ در این نمایش رادیویی که به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی ضبط شده است، بازیگرانی همچون مینو جبارزاده، باقر کریم‌پور، بیوک میرزایی، مسعود زنوزی‌راد، اکبر ملایی، نورالدین جوادیان، امیرعباس توفیقی، محمد آقامحمدی، نگین خواجه‌نصیر و شهریار حمزیان در آن بازی می‌کنند.

«امتیاز نهایی» نوشته حسین یعقوبی است و درباره زندگی یک تنیسور سی و دو ساله است که قصد دارد برای آخرین بار در مسابقه تنیس شرکت کند، اما به دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی شانسی برای پیروزی ندارد. دوست او سعی دارد از این تصمیم منصرفش کند، اما...

شبکه رادیویی «فرهنگ» در هفته پیش‌رو نمایش‌های تک قسمتی متنوعی را ساعت 13 و شبکه تهران ساعت 1:30 دقیقه بامداد نمایش‌های تک قسمتی به روی آنتن خواهد برد.

کد خبر 330563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha