همشهری آنلاین: بدنبال بارش‌های شدید و وقوع سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام، ستاد مدیریت بحران کشور عصر پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری تشکیل می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، در این ستاد تدابیر لازم برای رسیدگی به سیل زدگان و جبران خسارت ها اندیشیده خواهد شد.

صبح امروز نیز در استان های سیل زده، ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار و با حضور مسئولان محلی تشكیل شده است.

به دنبال بارش های شدید و وقوع سیل در استانهای خوزستان، لرستان و ایلام، معاون اول رئیس جمهوری در تماس های تلفنی جداگانه‌ای با استانداران این استانها، پیگیر وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان شد و دستورات لازم را در این ارتباط صادر كرد.
اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در گفتگوی تلفنی با استانداران خوزستان، لرستان و ایلام ضمن اطلاع از جزئیات وقوع سیل در این استانها، خواستار تسریع در ارزیابی خسارتهای وارده و امدادرسانی فوری به سیل زدگان شد.

به گزارش ایرنا، به دنبال بارش های شدید در دو روز گذشته، در برخی از استان ها از جمله خوزستان، لرستان و ایلام شاهد وقوع سیل بودیم.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این زمینه گفت: در پی بارش‌های دو روز گذشته، امدادگران خدمات لازم را به 540 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی در 9 استان كشور ارائه كردند.

ناصر چرخساز افزود: استان های لرستان، ایلام، كرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال ، همدان، كردستان و آذربایجان شرقی بدنبال بارش های اخیر، با سیل و آبگرفتگی مواجه شدند.

کد خبر 330559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha