همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با حضور در منزل خانم معصومه آباد، آزاده دوران دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، از وی عیادت کرد.

سید حسن هاشمی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی گفت: در جریان بیماری ایشان بودم و از طریق دوستان روند درمانی ایشان را پی گیری می‌کردم، مطلع شدم که مقام معظم رهبری ابراز همدردی كرده و دستور فرموده اند. افتخاری نصیب ما شد که خدمت ایشان برسیم.

دکتر هاشمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه خانم دکتر آباد در حال حاضر بهبود یافته اند ، گفت: بیماری که ایشان به آن مبتلا شدند، مرگ و میر فوق العاده بالایی دارد و همانطور که می‌دانید این بیماری یک بیماری التهابی است که در زیر پوست ایجاد می‌شود و گاهی اوقات در کمتر از 24 ساعت باعث از بین رفتن فرد می‌شود.

وزیر بهداشت گفت: به نظر می‌رسد در ایامی که ایشان به بیماری مبتلا شدند، دعای خیر مردم باعث شد که پزشک بسیار خوب، حاذق، برجسته و علاقه مندی درمان وی را پی گیری کنند و در حال حاضر ایشان سلامتی را به دست آوردند.

دکتر هاشمی توصیه کرد: اقداماتی که باید در دوره نقاهت انجام شود صورت گیرد و ایشان نیز در این دوره همکاری و همراهی کنند و خیلی زود گرفتار مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی که دارند نشوند تا دوره نقاهت را به سلامتی طی کنند.

وزیر بهداشت یادآور شد: البته جامعه پزشکی هم در درمان خانم آباد تلاش زیادی کردند و ما معتقدیم جامعه پزشکی واسطی بین شفایی که خداوند عطا می‌کند با مردم هستند و نمونه آن آقای دکتر زمانیان هستند که از ایشان و تیم درمانی که برای درمان خانم دکتر آباد تلاش کردند تشکر می‌کنم.

بنابر این گزارش، دکتر جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر پیوندی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فن آوری، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و دکتر زارع نژاد مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی ، وزیر بهداشت را در این عیادت همراهی کردند.

خانم "معصومه آباد" متولد سال 1341 در آبادان است. زمانی‌که وی در سال 1359 برای کمک به مردم مناطق جنگ زده، عازم شهر آبادان بود در 12 کیلومتری جاده ی ماهشهر-آبادان به اسارت نیروهای عراقی درآمد و 4 سال از عمر خود را در "زندان الرشید بغداد" و اردوگاه‌های "موصل" و "الانبار" گذراند.

نویسنده " کتاب من زنده ام"، حاوی خاطرات چهار سال اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق است.

"معصومه آباد" هم اکنون عضو چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهر تهران است.

کد خبر 330356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha