سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصاویر جدیدی که از اعماق آب‌های اقیانوس آرام در سواحل جزیرا گالاپاگوس به دست آمده‌اند، ایگوآنایی ۱.۸ متری را نشان می‌دهد که درحال چریدن در کف دریا است.

براساس گزارش ميل‌آنلاين، اين جاندار دريايي غول‌پيكر كه به دليل ابعاد بزرگ بدنش نسبت به همسايگاني كه در كنارش زندگي مي‌كنند، گودزيلا نام گرفته‌است،‌ به صورت اتفاقي در تصاويري كه از زير دريا ثبت شده‌اند، ظاهر شده‌است.

گودزیلا

اين تصاوير توسط استيو وينك‌ورث در كابو مارشال، منطقه‌اي غواصي در سواحل شمالي ايزابلا در جزاير گالاپاگوس ثبت شده‌است. ايگوآنا‌هاي آبي معمولا گياهخوار هستند و مي‌توانند تا عمق 9 متري آب دريا شنا كنند.

  • پيتون هشت متري

ركورد بزرگترين ماري كه تاكنون در جهان كشف شده‌است،‌ با كشف يك مار پيتون با طولي بيش از هشت متر در مالزي شكسته شد. اين مار كه وزني بيش از 240 كيوگرم دارد، ركوردي جديد را در جهان ثبت خواهد‌كرد زيرا به گفته گينس مارهاي بزرگي كه تاكنون كشف شده‌بودند به سختي بزرگتر از 6 متر بوده‌اند.

پیتون

اين پيتون كه براي حمل آن به چند نفر نيرو نياز است،‌در جزيره پنانگ در سواحل غربي مالزي كشف شده‌است و در صورتي كه طول اين مار به تاييد برسد، عنوان بزرگترين مار جهان را به دست خواهد‌آورد.

کد خبر 330312

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha