یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همکاری این شرکت با شرکت های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاکرات جاری خواهد بود.

ایران خودرو + فیات

به گزارش ايكوپرس، مديريت ارتباطات ايران خودرو با تاكيد بر اينكه اخبار مربوط به اين گروه خودروسازي تنها از سوي مديرعامل و رسانه‌هاي رسمي اين شركت اطلاع رساني مي‌شود، اعلام كرد كه در چند روز اخير اظهار نظرهايي در مورد نحوه همكاري ايران خودرو و شرکت‌های خودروساز جهانی منتشر شده كه هيچ يك از آنها قابل استناد نيست.

براساس اين گزارش، همانگونه كه مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو پيشتر اعلام كرده، تماس‌‌‌‌‌‌‌ها و مذاكرات جدي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت‌‌های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئيات و اخبار مربوط به آن از سوي مديرعامل و رسانه‌‌‌‌‌‌هاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو اطلاع رساني خواهد شد.

گفتني است طي روزهاي اخير مطالبي پيرامون نحوه و سطح همكاري‌‌‌‌‌‌هاي گروه صنعتي ايران خودرو و شركت‌‌های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پيداست كه اظهارنظر پيرامون چنين موضوعاتي، نيازمند آگاهي و اشراف بر جزئيات مذاكرات است و كساني كه در متن اين گفتگوها و تماس‌‌‌‌‌‌‌ها قرار ندارند، نمي توانند اطلاعات صحيحي در اختيار رسانه‌‌‌‌‌‌‌ها و افكار عمومي قرار دهند.

مديريت ارتباطات و امور بين‌‌الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اينكه اين گونه اظهارنظرهاي غيرمسئولانه، علاوه بر غيرمرتبط و غيرمستند بودن، در روند مذاكرات و توافق‌‌‌‌‌‌هاي موردنظر اختلال ايجاد مي‌كنند، از رسانه‌‌‌‌‌‌‌ها درخواست كرد با توجه به حساسيت مذاكرات و توافق‌‌‌‌‌‌هاي بين‌المللي، اخبار و اطلاعات مربوط به اين همكاري‌‌‌‌‌‌‌ها را فقط از سوي مديرعامل و رسانه‌‌‌‌‌‌هاي رسمي ايران خودرو دريافت و منتشر كنند.

کد خبر 330109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha