مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

بخــش‌حمــل‌ونقـل کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد همکاری با شهرداری تهران را مطرح کرد.

هنريك هولولوئه مديركل حمل ونقل كميسيون اتحاديه اروپا در ديدار با سيدجعفر تشكري هاشمي معاون حمل‌ونقل ترافيك شهرداري تهران، ضمن تشكر وتقدير از مديريت شهري تهران بر ادامه وهمكاري‌هاي دوجانبه در زمينه انتقال تجارب مشترك در جهت بهبود
حمل ونقل شهري تأكيد كرد. تشكري هاشمي نيز در اين ديدار گفت: هم‌اكنون 4.16 درصد در اين سفرها با مترو ساماندهي شده، حدود 20درصد از اين جمعيت براي تردد از شبكه اتوبوسراني و ميني‌بوسراني استفاده مي‌كنند و 21.8 درصد از حجم تردد جمعيت تهران نيز بر عهده تاكسي‌ها به‌عنوان حمل‌ونقل نيمه عمومي است.

تشكري هاشمي با اشاره به برنامه‌هاي سال‌هاي آتي شهرداري تهران گفت:تلاش ما اين است كه در سال 2025سهم استفاده مردم از خطوط مترو را به 30درصد برسانيم. وي همچنين ابراز اميدواري كرد كه با توسعه حمل‌ونقل عمومي سهم مردم از اتوبوسراني به 25درصد و تاكسيراني به 20درصد ارتقا پيدا كند.

معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به ويژگي‌هاي چشم‌انداز برنامه حمل ونقل عمومي تهران در سال 2025گفت: حمل و نقل يكپارچه، در دسترس، ايمن و راحت وكم هزينه از اهداف مهم ما در حوزه حمل ونقل شهري است. تشكري هاشمي در ادامه به تلاش‌هاي شهرداري تهران در جهت حمل‌ونقل پاك وانسان محور اشاره كرد و گفت:حمل‌ونقل انسان محور از اهداف اساسي ما به شمار مي‌آيد، چرا كه متأسفانه امروزه به جاي آنكه شهرها در اختيار مردم باشند به تصرف خودروها درآمده‌اند كه اين اتفاق خوبي محسوب نمي‌شود.

کد خبر 329747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha