دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

مرد آشنا که پس از قتل هولناک دختر جوان، جسد او را مثله کرده و در سطل زباله رها کرده بود، در روزهای پایانی پارسال، صحنه جنایت را بازسازی کرد.

طرح ناخن ، پلیس را به قاتل رساند

 كارآگاهان تنها دست و پاهاي بريده شده مقتول را پيدا كردند و از روي ناخن‌هاي كاشته شده او، راز جنايت را فاش كردند. اين در حالي است كه سر و تن مقتول تا به اين لحظه هنوز پيدا نشده است.

تحقيقات در اين پرونده جنايي، از عصر روز 29بهمن پارسال شروع شد. آن روز كارگران شهرداري هنگام نظافت در خيابان كردستان جنوبي، چشمشان به يك كيسه زباله مشكي رنگ افتاد كه نوارپيچ و بسته بندي شده بود. آنها به محض بازكردن آن با يك جفت دست و پاي بريده شده كه متعلق به انسان بود روبه‌رو شدند. همين كافي بود تا قاضي ايلخاني بازپرس جنايي تهران در جريان موضوع قرار بگيرد و تحقيقات براي كشف معماي اين جنايت شروع شود.

2دست و 2پا از ناحيه كتف و ران پا قطع شده بود و نشان مي‌داد كه براي زني جوان است. كارآگاهان از روي ناخن‌هاي زن جوان كه كاشته بود و طرح خاصي روي آن حك شده بود توانستند با پرس و جو در چند آرايشگاه در پايتخت هويت مقتول را به‌دست آورند. قرباني دختري 36ساله به نام سمانه بود كه خانواده‌اش گزارش ناپديد شدن او را اعلام كرده بودند. كارآگاهان در ادامه به مرد آشنايي كه سيروس نام داشت مشكوك شدند و او را به پليس احضار كردند. هرچند اين مرد 44ساله خود را بي‌گناه مي‌دانست اما سرانجام در بازجويي‌ها راز اين جنايت هولناك را فاش كرد. او گفت كه 18سال پيش با سمانه آشنا شده و قصد ازدواج با او را داشته است اما هربار شرايط مهيا نبود.

وي مي‌گفت كه روز حادثه سمانه به مادرش توهين كرده و همين باعث شده كه جانش را بگيرد. او چند روز پس از اقرار به جنايت در روز 25اسفند‌ماه به همراه تيم تجسس به بازسازي صحنه جنايت پرداخت. سيروس گفت: صبح روز حادثه با سمانه قرار گذاشتم كه به خريد برويم.آن روز با هم به طباخي رفتيم و كله پاچه خورديم. بعد ازآن در خيابان‌ها گشت مي‌زديم و صحبت مي‌كرديم.

از گذشته مي‌گفتيم كه ناگهان بحثمان شد. وقتي اسم مادرم را آوردم به او فحش داد كه من عصبي شدم. چون من عاشق مادرم بودم و نمي‌توانستم ببينم كسي به او توهين كند. آنقدر عصبي بودم كه دستانم را روي دهان سمانه گذاشتم تا ديگر ادامه ندهد اما يك دفعه به‌خودم آمدم و ديدم صورتش كبود شده است.

وي بعد از اينكه صحنه كشتن سمانه را بازسازي كرد درخصوص مثله كردن جسدش گفت: پس ازقتل خيلي ترسيده بودم نمي‌دانستم بايد چه كنم، به سمت آپارتماني كه در ايوانكي داشتم رفتيم و او را به داخل خانه‌ام بردم و در آنجا براي آنكه جنازه را رها كنم و كسي مرا نبيند مجبور شدم دست و پايش راببرم. من دست و پا رادر يك نايلون و سر و تنش را در نايلون ديگري گذاشتم و بسته بندي كردم. پس از آن هردو نايلون را در سطل آشغال رها كردم اما نمي‌دانم چرا فقط يك نايلون پيدا شده است.

به گزارش همشهري، اين مرد پس از بازسازي صحنه جنايت، با قرار قانوني روانه زندان شد. اين در حالي است كه خانواده قرباني خواستار قصاص متهم شده‌اند و هنوز نايلون سر و تن دختر جوان پيدا نشده است. در چنين شرايطي با دستور قاضي، دست و پاي بريده شده قرباني به خانواده‌اش تحويل و پيش از سال نو دفن شد. تحقيقات همچنان براي پيدا كردن بخش ديگري از اعضاي بدن قرباني ادامه دارد.

کد خبر 329494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha