دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی با اشاره به استقبال مردم از سینماها در ایام نوروز گفت: ما باید کسانی که در این دوره برای اولین‌بار یا بعد از سال‌ها به سینما آمدند را حفظ کنیم و اینطور نباشد که فکر کنند تنها در فصلی خاص با فیلم‌های خوب در سینما رو به رو می‌شوند.

ایوبی

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال جدید با حضور رئیس سازمان سینمایی، معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، مدیر کل سینمای حرفه‌ای، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی و اعضای شورای صنفی نمایش روز دوشنبه 16 فروردین ماه، برگزار شد.

در اين جلسه ايوبي گفت: من امیدوارم این آهنگی که شروع شده دچار سکته نشود. اکران دوم سال بسیار باید دقیق‌تر انجام شود حتی اگر فیلمسازانی را می‌شناسید که شرایط اکران ندارند اما فیلم خوبی در دست دارند به ما معرفی کنید تا ما به سراغ شان برویم.

وی افزود: ما باید کسانی که در این دوره برای اولین بار یا بعد از سال‌ها به سینما آمدند را حفظ کنیم و اینطور نباشد که فکر کنند تنها در فصلی خاص با فیلم‌های خوب در سینما رو به رو می‌شوند.

به گزارش ایسنا،بوالحسن داوودی(رئیس شورا و نماینده کانون کارگردانان)، مرتضی شایسته(نماینده کانون پخش کنندگان)، محمد قاصداشرفی، غلامرضا فرجی و فرشید موتمنی آذر(نمایندگان انجمن سینماداران) و علی آشتیانی پور و علی واجد سمیعی (نمایندگان شورای عالی تهیه کنندگان ) از حاضران در این جلسه بودند. با توجه به پایان ماموریت یکساله فعالیت اعضای شورای صنفی نمایش ابراهیم بانک به عنوان نماینده جدید کانون پخش کنندگان و همایون اسعدیان به عنوان نماینده جدید کانون کارگردانان در شورای صنفی معرفی شدند، سایر صنوف نماینده جدید خود را در هفته آتی برای سال 95 معرفی خواهند کرد.

 

کد خبر 329469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha