مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳
۰ نفر

رئیس سامانه ۱۳۷شهرداری تهران از تماس بیش از ۲میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.

مسعود سليم جوهري با بيان اينكه در سال 94بيش از 2ميليون و 40هزار شهروند با سامانه 137تماس برقرار كردند، به شهرنوشت گفت: از اين تعداد بيش از يك ميليون و 297هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد. وي افزود: همچنين از اين تعداد تماس بالغ بر 897هزار تماس در 6ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از 634هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

سليم جوهري با تأكيد بر اينكه منطقه 4با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان و مناطق 2و يك با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت‌وساز به‌ترتيب بيشترين سهم پيام‌ها را در 6ماهه دوم سال 94داشتند، تصريح كرد: بيشترين موضوعاتي كه در شش‌ماه دوم سال از سوي شهروندان با سامانه 137مطرح شده مربوط به رفع سدمعبر دستفروشان، لكه‌گيري چاله‌هاي معابر و نظافت معابر بود.

وي خاطرنشان كرد: در حوزه معاونت‌ها نيز معاونت خدمات شهري با موضوع دستفروشي، معاونت فني و عمراني با موضوع لكه‌گيري چاله‌هاي معابر و معاونت شهرسازي‌ و معماري با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت‌وساز بيشترين پيام‌ها را نسبت به ساير معاونت‌ها در 6ماهه دوم سال به‌خود اختصاص دادند.

رئيس سامانه 137شهرداري تهران در پايان همچنين گفت: در سال گذشته شاهد افزايش 30درصدي تماس‌ها با سامانه 137در شروع فصل درختكاري بوديم.

کد خبر 329264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha