مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه نسبت به انتقال ۳۳بنگاه باربری به خارج از شهر تهران اعتقاد راسخ داریم، گفت: در این‌باره ۳۳رأی صادر شده اما این صنف به آرا اعتراض کردند و قریب به یک‌سال است که این طرح در شورای شهر تهران مانده است.

باربری

اگر اين صنف تا زمان معين از مركز شهر تهران خارج نشوند، به‌طور قطع اين صنف را تعطيل خواهيم كرد.رضا قديمي با بيان اين مطلب تأكيد كرد: اين صنف از سال‌هاي گذشته در آرادكوه زمين دارند كه زمين متعلق به اين صنف تاكنون 30تا 40درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، اما متأسفانه صاحبان مشاغل مذكور براي تكميل زمين‌هاي خود به آرادكوه نمي‌روند و همچنان مي‌خواهند در خيابان مصطفي خميني، پامنار، خيابان‌هاي اطراف بازار تهران و در مركز شهر بمانند. مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اينكه اگر اين صنف تا زمان معين از مركز شهر تهران خارج نشوند، به‌طور قطع اين صنف را تعطيل خواهيم كرد، خاطرنشان كرد:

باربري با تردد خودروهاي سنگين در مركز شهر تهران باعث بروز آلودگي شديد هوا، آلودگي صدا، ترافيك و ايجاد مزاحمت‌هاي زياد مي‌شود. وي با اشاره به اينكه باربري‌ها عمدتا بارهاي حجيم را جابه‌جا مي‌كنند، ادامه داد: پوشاك و لوازم خانگي از عمده كالاهاي اين صنف است كه براي شهرستان‌ها توزيع مي‌شود. قديمي با بيان اينكه شهرداري تهران تأكيد دارد نيازي نيست باربري‌ها با خودروهاي سنگين وارد پايتخت شوند، گفت: باربري‌ها مي‌توانند در مبادي ورودي و خروجي شهر تهران تحت عنوان بنگاه‌هاي باربري حضور داشته باشند و با سفارش تجار و بازاريان كالاهاي مورد نظر خود را از همان نقطه به شهرستان‌‌ها انتقال دهند.

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: با انتقال باربري‌ها به خارج از شهر لزومي نيست كه خودروهاي سنگين به مركز شهر و منطقه 12وارد شوند. در تمامي كلانشهرهاي دنيا پايانه باربري‌ها خارج از شهر و در مبادي ورودي و خروجي شهر است و حداكثر 15كيلومتر مانده به شهر مستقر هستند.

کد خبر 329240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha