همشهری آنلاین: ارتش و نیروهای مردمی یمن روز شنبه شهر وازعیه در استان تعز و چند منطقه در استان مارب را به کنترل خود درآوردند.

نیروهای یمنی کنترل شهر وازعیه در تعز را دراختیار گرفتند

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، ارتش و نیروهای مردمی یمن، در عملیاتی ویژه مرکز شهر وازعیه در جنوب استان تعز را از مزدوران عربستان پاکسازی کردند.

در این عملیات مجتمع ادارات دولتی، فرمانداری وازعیه، ورزشگاه این شهر و چند منطقه راهبردی دیگر از مزدوران عربستان پاکسازی شده است.

نیروهای یمنی همچنین گذرگاه ارتباطی «احیوق» حد فاصل شهرهای وازعیه و ذباب در تعز را نیز به کنترل خود درآوردند.

در همین حال منابع وابسته به مزدوران عربستان با انتشار خبر سقوط شهر وازعیه نسبت به پیشروی نیروهای یمنی به سمت استان لحج و پایگاه هوایی العند هشدار دادند.

خبرگزاری رسمی یمن (سبا) نیز با انتشار خبری از آزاد سازی چند منطقه در شهرستان صرواح استان مارب خبر داد.

مردم و نیروهای نظامی یمن در حالی وارد سال دوم جنگ با متجاوزان به این کشور شده اند که کشورهای متجاوز و در راس آن عربستان هیچ گونه دستاوردی در این جنگ نداشته و پیشروی های کنونی نیروهای یمنی در صحنه های نبرد حاکی از شکست نقشه های دشمنان مردم یمن است.

جنگ در یمن تاکنون هزاران کشته و زخمی برجای گذاشته و این کشور را به ویرانه ای تبدیل کرده است.

  • شماری از افسران عربستانی توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اند

از سوي ديگر «مجتهد» کاربر معروف عربستانی که زوایای پنهان آل سعود را افشا می کند، روز شنبه افشا کرد که شماری از افسران عربستانی در مرز یمن و عربستان توسط نیروهای یمنی به اسارت در آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری یمن الآن، مجتهد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت است که پس از شکست آتش بس در مرز عربستان و یمن، نیروهای ارتش و مردمی یمن شماری از افسران عربستان از جمله سرهنگ «عبدالله قحطانی» از فرماندهان نیروهای عربستانی را در منطقه عسیر در جنوب عربستان دستگیر کرده اند.

این درحالی است که هنوز مقامات دو طرف خبر دستگیری شماری از افسران عربستان را تایید یا رد نکرده اند.

در همین حال ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز پیشروی های چشمگیری در جبهه هاب نبرد با مزدوران عربستان در تعز و مارب را داشتند.

ارتش و نیروهای مردمی یمن مرکز شهر وازعیه در جنوب تعز را به طور کامل به کنترل خود درآوردند.

مردم و نیروهای نظامی یمن در حالی وارد سال دوم جنگ با متجاوزان به این کشور شده اند که کشورهای متجاوز و در راس آن عربستان هیچ گونه دستاوردی در این جنگ نداشته و پیشروی های کنونی نیروهای یمنی در صحنه های نبرد حاکی از شکست نقشه های دشمنان مردم یمن است.

مردم یمن قربانی زیاده خواهی و خوی استکباری حکام سعودی و منافع اقتصادی حاصل از فروش سلاح کشورهای غربی هستند.

کد خبر 329216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha