همشهری آنلاین: سعدالله نصیری قیداری که در خرداد ماه ۱۳۹۴ با حکم وزیر علوم به عنوان سرپرست کمیسیون ملی یونسکو منصوب شده بود، طی حکم تازه‌ای دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم، دكتر محمد فرهادي وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سعداله نصیری قیداری را به سمت دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب کرد.

دراین حکم انتصاب امده است: «امید است بر اساس اهداف، رسالت‌ها و برنامه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، برنامه‌های وزارت متبوع در حوزه بین‌الملل و برقراری روابط علمی و فرهنگی و معرفی مفاخر علمی، ادبی و ذخایر فرهنگی با بهره‌مندی از تجارب محققان، کارشناسان و سایر همکاران کمیسیون ملی یونسکو در ایران و با همکاری سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در یونسکو در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

دکتر سعداله نصیری قیداری پیش از این حکم، سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران بوده و در گذشته مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و نمایندگی مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است.

به گزارش همشهري آنلاين، دکتر محمدرضا سعیدآبادی عضو هیئت علمی گروه مطالعات بریتانیای دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، آخرين دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوپيش از نصيري قيداري بوده است.

کد خبر 329203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha