دوشنبه ۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

معاون عملیات نیروی انتظامی از کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد و گفت: تاکنون شاهد کاهش 31درصدی قتل در ماه پر فضیلت رمضان بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسکندر مومنی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان اغلب جرایم بویژه جرایم خشن و منکراتی کاهش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: در 15 روز ماه مبارک رمضان به نسبت مدت مشابه قبل جرایم خشن از قبیل قتل 31درصد، سرقت مسلحانه37 و شرارت 18درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات ناجا در ادامه گفت: به لحاظ معنویت و فیوضات ماه مبارک رمضان جرایم منکراتی 40درصد کاهش داشته که از جمله قاچاق مشروبات الکلی 78درصد، تهیه و توزیع فیلم و نوارهای مبتذل 51درصد و سایر موارد منکراتی 30درصد کاهش داشته است.

سردار مومنی خاطر نشان ساخت در طی 15 روز اول ماه مبارک رمضان مامورین انتظامی در سراسر کشور اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی 96درصد به گشت‌های انتظامی خود افزوده که منجر به افزایش کشفیات انواع سرقت‌ها و دستگیری سارقین و کاهش وقوع سرقت‌ها از جمله کاهش 20درصدی سرقت منزل ، 13 درصدی سرقت مغازه گردیده است.

معاون عملیات ناجا از کاهش نزاع و درگیری‌های خیابانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود در طی مدت 15 روز گذشته آدم ربایی و گروگان گیری 14 درصد کاهش داشته است.

وی از همکاری خوب هموطنان در این ماه پر فیض با پلیس در رعایت قوانین و مقررات تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود در آینده شاهد کاهش بیشتر جرایم و افزایش میزان همکاری و مشارکت مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت باشیم.

کد خبر 32913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز