شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹
۰ نفر

در نخستین روزهای سال جدید کمیته امداد امام‌خمینی با ارسال پیامک به تلفن همراه ایرانیان، از آنها برای پرداخت صدقه به روش پیامکی دعوت کرد.

به اين ترتيب وعده رئيس اين نهاد در روزهاي پاياني سال 94براي استفاده از روش‌هاي نوين جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي و بهسازي روش‌هاي قديمي عملي شد. با راه‌اندازي اين سامانه پيامكي با سرشماره 8877تمامي مشتركان اپراتور همراه اول و ايرانسل مي‌توانند با ارسال يك پيام خالي به اين شماره، يكي از سه گزينه 100تومان، 300تومان و 500تومان صدقه براي هر روز را انتخاب كنند.

همچنين اين امكان فراهم شده است كه مشتركان تعيين كنند صدقه پرداختي آنها در يكي از موضوعات ايتام و محسنين، تأمين جهيزيه، بهداشت و درمان، مسكن، فرهنگي و آموزشي و اشتغال نيازمندان هزينه شود. كميته امداد نيز اعلام كرده است درصورت تعيين موضوع صدقه، مبلغ پرداختي عيناً صرف همان حوزه خواهد شد. علاوه بر اين، جزئيات هزينه كردها از طريق ارسال گزارش ماهانه به تمامي شركت‌كنندگان درباره ميزان صدقه جمع‌آوري شده و شيوه استفاده شفاف‌سازي‌ خواهد شد. در سال 94ايرانيان نزديك به حدود 300ميليارد تومان صدقه داده‌اند كه در مقايسه با سال 93رشد 10درصدي داشته است.

کد خبر 329118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha