چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر اجرایی نخستین جشن روز جهانی تئاتر گفت: در نخستین جشن روز جهانی تئاتر امیر سلطان‌احمدی عهده‌دار اجرای این جشن است.

به گزارش فارس؛ رضا بیات مدیر اجرایی نخستین  جشن روز جهانی تئاتر (ویژه کودک و نوجوان)  درباره مراسمی که همزمان با روز جهانی تئاتر برگزار می شود گفت:نخستین جشن روز جهانی تئاتر به حمایت موسسه تماشاگان برگزار می شود این موسسه کاری اصلی اش حمایت از تئاتر کودک و نوجوان است و همزمان با صدمین سال روی صحنه رفتن تئاتر کودک و نوجوان در ایران برگزار می شد.

وی درباره اجرای این مراسم توضیح داد: اجرای این مراسم توسط امیر سلطان احمدی در تالار هنر صورت می گیرد و با حضور بسیاری از فعالان عرصه تئاتر و سینما در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود.

بیات در پاسخ به این سوال که در اجرا از عروسک پسرعمه زا هم استفاده می شود گفت: امیر سلطان احمدی در اجرا از عروسک پسرعمه زا  استفاده نخواهد کرد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از دو هنرمند پیشکسوت و فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به همراه برگزیدگان 8 رشته تئاتر کودک و نوجوان تقدیر خواهد شد، هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده مجموعه تحسین شده «قصه های مجید» مهمان ویژه مراسم خواهد بود.

کد خبر 328953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha