همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: شبح رکون: سرزمین وحشی که با اسم مطرح‌تر Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands نیز شناخته می‌شود. نام یک بازی ویدیویی در دست ساخت برای کنسول‌های نسل ۸ و ویندوز است.

شبح راکون

این بازی توسط کمپانی یوبی‌سافت طراحی و منتشر می‌شود. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands دهمین عنوان از این سری بازی‌ها می‌باشد.

داستان بازی در منطقه اي از بولیوی جریان دارد که در این شهر کارتل مواد مخدر به نام سانتا بلانکا با نفوذ فراوان به عميليات تبهكارانه مشغول است. قدرت گرفتن این کارتل باعث نگرانی دولت آمریکا شد. و ارتش آمریکا گروهی را به نام روح که از اعضای نخبه ارتش آمریکا هستند را به بولیوی می‌فرستد تا این کارتل بولیوی را نابود کنند.

گیم‌پلی شبح رکون: سرزمین وحشی

این اولین سری از بازی Tom Clancy's Ghost Recon است که به صورت سبك جهان باز می باشد و از دو سبک تیراندازی سوم شخص و سبك مخفی‌کاری نيز در طراحي آن استفاده شده است. بازیکن به عنوان یکی از اعضای گروه روح به انجام ماموریت‌های بازی میپردازد.

tom clancy's ghost recon wildlands برخلاف شماره‌های قبلی خود است به این معنی که در این قسمت سلاح‌های موجود مربوط به آینده نیست و همان سلاح‌ها و ابزار‌هایی است که در ارتش استفاده می‌شود.

در این شماره نقشه بازی کاملا باز است و طراحی جلوه‌های بصری به زیبایی هرچه تمام تر ساخته شده است همچنین این بازی از ویژگی گیم‌پلی چرخشی برخودار است که قابلیت تغیر آب و هوا و شب روز را دارد.

بسیاری از ماموریت‌های این بازی طوری طراحی شده است که در طول روز بازیکن باید به شناسایی مکان‌های توزیع مواد بپردازد و درشب بازیکن باید اعضای باند توزیع مواد را نابود کنند که توصیه می‌شود که به صورت مخفیانه بازیکن وارد عمل شود.

شبح راکون

کد خبر 328908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha