همشهری آنلاین: نامزد حزب دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حمله به کاندیدای جمهوریخواه، وی را به توهین به گروهای مختلف قومی متهم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از آسوشیتدپرس، برنی سندرز گفت: دونالد ترامپ شخصیتی تفرقه افکن است که هرگز از سوی مردم آمریکا به عنوان رئیس جمهور انتخاب نخواهد شد.

سندرز در ادامه، ترامپ را به توهین به گروهای مختلف قومی متهم کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی وی مانند بگو مگوی بچه های کلاس هشتم در یک رستوران است.

سندرز که در میان هوادران خود در سیاتل سخنرانی می کرد گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نخواهد شد چون مردم آمریکا می دانند که گردهم آوردن مردم ما را قوی تر می کند در حالی که ترامپ تلاش دارد ما را از هم جدا کند .
وی افزود: مردم آمریکا درک می کنند که با هم بودن و حمایت از یکدیگر در شرایطی که ما دچار مشکل هستیم بسیار مهم است و با هم بودن همیشه بر خودخواهی چیره می شود.

وی ادامه داد: مردم آمریکا درک می کنند که ما نمی خواهیم رئیس جمهوری انتخاب کنیم که به مکزیکی ها، به آمریکای لاتینی ها، به مسلمان ، به زنان ، به کهنه سرباز ها و آمریکایی های آفریقایی تبار توهین می کند.

سندرز گفت: اما مهمتر از همه، من فکر می کنم مردم آمریکا درک می کنند که ادیان بزرگ به ما چه چیزهایی آموخته اند . فارغ از اینکه این دین مسیحیت، یهودیت، اسلام، بودیسم،سیک، و یا هر مذهب دیگری باشد ،این ادیان همواره به ما آموخته اند که عشق بر نفرت غلبه می کند.

کد خبر 328836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha