چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار تیمش با هند بر اهمیت سه امتیاز این دیدار تاکید کرد و گفت: پیروزی برابر هند می تواند در تعیین جایگاه تیم ملی در جدول تاثیر زیادی داشته باشد.

کارلوس کی‌روش

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار با هند که ظهر امروز (چهارشنبه 4 فروردين) در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار با هند بازی مهمی برای ما خواهد بود. هم به دلیل اینکه نتیجه بازی تعیین کننده است و هم می‌تواند سه امتیاز با ارزش برای ما داشته باشد. امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز برسیم و موقعیت خوبی در جدول بدست بیاوریم.

وی افزود: از آخرین بازی تیم ملی تاکنون چهار ماه می‌گذرد. با این حال با انرژی و انگیزه ای که بازیکنان از خود نشان داده‌اند قطعا روز پنجشنبه با قدرت برابر هند قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما فقط فرصت برگزاری دو جلسه تمرین با تمامی بازیکنان را در اختیار داشتیم. همه بازیکنان به غیر از قوچان نژاد آمادگی کامل را دارند تا بازی را با قدرت شروع کنیم.

کی روش در مورد غیبت قوچان نژاد و دژاگه و اینکه آیا در غیاب این دو مهره هجومی مشکلی نخواهید داشت گفت: هدف اصلی ما این است که بتوانیم در این دیدار سه امتیاز را بگیریم و یک پیروزی خوب را کسب کنیم. وقتی شما فوتبال بازی می کنید قطعا همه تیم ها آرزو دارند هم خوب بازی کنند، هم پیروز شوند، هم پرگل ببرند اما این همه یکجا جمع نمی‌شود.

وی افزود: هدف ما این است که وقتی وارد زمین می‌شویم تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم برابر هند به پیروزی برسیم و سه امتیاز را بگیریم. قطعا قوچان نژاد و دژاگه بازیکنان خوبی هستند اما مطمئنا ما بازیکنان آماده زیادی داریم و در حال حاضر یک تیم هستیم و می‌توانیم یک تیم با انگیزه را به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد رابطه جوان شدن تیم ملی و حضور تماشاگران در این دیدار گفت: همانطور که روز اول گفتم ما تیم جوانی را داریم. سیدجلال حسینی که الان در تیم ملی حضور دارد نمونه یک جوان است چرا که با انگیزه بالا در تمرین حاضر می‌شود و مثل یک جوان ۱۸ - ۱۹ ساله انگیزه دارد و تمرین می‌کند. ما چند بازیکن جوان داریم که البته تجربه هم دارند. با این حال جوانانی داریم که تیم ملی چند سال آینده ایران دست آنها خواهد بود.

وی افزود: ما راه حل‌هایی داریم که الان در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم که حق انتخاب در ۱۰ سال آینده را مثل یک منوی باز به ما می‌دهد. باید بازیکنانی داشته باشیم که سه امتیاز را در زمین بدست بیاروند.

کی روش در مورد حضور تماشاگران نیز گفت: مطمئنا کسانی که به ورزشگاه می‌آیند پشیمان نخواهند شد. به خاطر ایام نوروز خیلی از شهروندان تهرانی در پایتخت نیستند که بیایند اما از آنهایی که فردا به ورزشگاه می‌آیند تشکر می‌کنم.

کد خبر 328686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha