همشهری آنلاین: یک تارنمای استرالیایی روز شنبه با پیشنهاد به شهروندان این کشور برای سفر به ایران، نوشت: ایران به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کانون برای گردشگری است.

اصفهان

به گزارش ایرنا، تارنمای 'تراولر' استرالیا که مشاوره سفر به شهروندان این کشور ارائه می‌کند، نوشت: ایران به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کانون برای گردشگری در جهان است.

این تارنما، مردم ایران را 'ملتی با فرهنگی غنی' و سرزمینی زیبا دانست که در آن مردم 'سلام گرم گردشگران را دریافت' می‌کنند.

به نوشته 'تراولر' استرالیا، ایرانیان مردمی دوست داشتنی هستند... مردم ایران به معنای واقعی در هر جایی ملاقات کنید، دوست شما هستند.

'آنتونی هم' دبیر بخش خاورمیانه یک نشریه گردشگری که به ایران سفر کرده است، گفت: مهمان نوازی که من در ایران تجربه کرده ام کاملا فوق العاده است.

وی گفت: مردم ایران واقعا از اینکه با شما هستند خوشحالند. ایران یک کشور افسانه‌ای است و تا حد زیادی امنیت در آن برقرار است.

تارنمای 'تراولر' استرالیا در این گزارش با اشاره به پرسپولیس در 'شهر باستانی در نزدیکی شیراز' به نقل از 'آنتونی هم'، نوشت: اصفهان نیز شهری امن و زیباترین شهری است که تاکنون دیده ام. شهری با مساجدی که با کاشی آبی ساخته شده اند و پل های زیبایی که در آن وجود دارد. تبریز و یزد نیز از شهرهای زیبا و قدیمی ایران هستند.

این تارنما نوشت: در یک کلام باید بروم. ایران هنوز یکی از مقصدهای سفر است و زمانی که در آنجا بسر می برید، این کشور می‌تواند فکر شما را در مورد جهان تغییر دهد.

دولت استرالیا از آذر ماه امسال سفر به ایران را برای شهروندان خود بدون مشکل دانست و تاکید کرد که شهروندان استرالیایی می توانند ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود برگزینند.

دولت استرالیا سطح هشدارهای مسافرتی به ایران را که پیشتر در سطح 'سه' ارزیابی شده بود، به سطح 'دو' کاهش داده است.

تارنمای 'ای.بی.سی' استرالیا نیز یک ماه پس از آن با تاکید بر اینکه ایران از مقاصد گردشگری جهان در سال جدید میلادی است، به معرفی کشورمان به عنوان یکی از چهار مقصد احتمالی گردشگران در سال 2016 و پاسخ به چرایی این انتخاب و همچنین ظرفیت‌های گردشگری ایران پرداخت.

کد خبر 328547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha