چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره ۳۲-۳۳ ماهنامۀ فرهنگ اسلامی به مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر شد.

ماهنامۀ شماره ۳۲-۳۳ «فرهنگ اسلامی

میز گرد این ماه: ربا و نسبت آن با بهره و سود بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، در این شماره در بخش بیداری اسلامی مطلبی با عنوان شیخ زکزاکی صدای وجدان آفریقاست روایت شده است.

گزارش اجلاس کانون نویسندگان مجله این شماره فرهنگ اسلامی در خصوص شکاف بین فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی و منافع غرب که در تالار گفت و گوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار شده است را در فصل سیاست می‌خوانیم.

مصاحبۀ این ماه با دکتر رضا امیری مقدم مسئول کمیته عربی -آفریقایی در دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی تحت عنوان انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن بر کشورهای اسلامی می‌باشد.

در بخش ادبیات ضمن مطالعه در خصوص حمید سبزواری اسوه و اسطوره شعر انقلاب اسلامی، مقالاتی با عناوین شاعری از دره پنجشیر ، ما به سوی روشنایی می رویم ... هفت برگ از دفتر شعر فریدون مشیری، در هند نمی توانیم زبان فارسی را فراموش کنیم و..... آمده است.

این شماره ،مجموعه ای از مجلات اسفند ماه94 و فروردین ماه 95و در 504 صفحه ارائه شده است، ومطالب و مقالات متعددی در زمینه های اقتصاد ، سینما و تلویزیون ، تاریخ ، فرهنگ و اندیشه و ....آن را تشکیل داده است.

ماهنامه فرهنگ اسلامی هر ماه با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایتFarhangeeslamimag.com www. و یا سایت www.daftarnashr.com و یا کانال تلگرام Telegram.me/daftarnashr مراجعه کنند

کد خبر 328465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha