همشهری آنلاین: ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دنیای قلم به مدیرمسئولی عذرا فراهانی در ۹۶ صفحه رنگی منتشر شد.

دنیای قلم

در ویژه‌نامه نوروزی دنیای قلم آثار و گفتاری از دکتر الهه کولایی (محقق، نویسنده و استاد علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم)، آیدین آغداشلو(نقاش، نویسنده و منتقد)، ایرج اسکندری (استاد دانشگاه هنر و نقاش)، احمد نادعلیان (استاد دانشگاه و هنرمند محیطی)، ناصر تکمیل همایون (جامعه‌شناس و تاریخ‌نگار)، کتایون مزداپور(زبان‌شناس و پژوهشگر زبان‌های باستانی)، زهره زرشناس(زبان‌شناس و ایران‌شناس)، پروین ترکمنی آذر (رییس پژوهشکده تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی)، ‌سید احمد محیط طباطبایی(مشاور رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی)، علیرضا حسن‌زاده(رییس پژوهشکده مردم‌شناسی سازمان میراث فرهنگی) و... به چاپ رسیده است.

دکتر الهه کولایی در خصوص علل و عوامل نحوه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و همچنین تأثیرات منطقه‌ای و بین‌المللی این انتخابات بر کشورهای منطقه و راهکارهای تعامل با نمایندگانی که برای اولین بار به مجلس راه‌یافته‌اند سخن گفته است. آیدین آغداشلو از تجربیات تأثیرگذاری حوزه‌های مختلف هنر بر یکدیگر گفته است. بخش «چهره‌ها»ی شماره جدید دنیای قلم، به وی اختصاص یافته است. همچنین نشستی پیرامون نوروز و صلح با حضور ناصر تکمیل همایون، کتایون مزداپور، زهره زرشناس، پروین ترکمنی آذر، ‌سید احمد محیط طباطبایی و علیرضا حسن‌زاده برگزار شده است. در بخش گالری که بخش ثابت دنیای قلم است؛ آثار احمد نادعلیان به چاپ رسیده است.

در این شماره از دنیای قلم بهاریه‌هایی از حجت قاسم‌زاده اصل، جواد افشار، تینا پاکروان، مرجان اشرفی‌زاده، مونا انوری‌زاده و... به مخاطبان هدیه شده است.

ماهنامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دنیای قلم از خردادماه 1393 به مدیرمسئولی عذرا فراهانی و سردبیری مهدی شفیعی با رویکرد میان‌رشته‌ای فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. این ماهنامه هنرمندان، دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ، هنر، سیاست و اقتصاد را مخاطب قرار می‌دهد. شانزدهمین شماره دنیای قلم با 96 صفحه رنگی، به قیمت 6000 تومان منتشر شده ‌است.

برای تهیه این نشریه می‌توانید به دکه‌های مطبوعاتی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66490578-021 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 328461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha