همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه‌های سوری وابسته برای حذف بشار اسد گفت: این دیکته و خواست صهیونیست‌ها است.

سیدحسن فیروزآبادی

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در واکنش به مواضع دولت سعودی و نمایندگان گروه‌های معارض سوری وابسته به آل سعود در مذاکرات جاری و آینده سوریه افزود: انتخاب رهبر یک ملت و رئیس یک کشور با رای مردم آن کشور خواهد بود و اصرار سیاسی بر رد یا تعیین رهبر یا رئیس یک کشور، خواسته ای غیردموکراتیک و دشمنی با مردم سالای است.

وی ادامه داد: سعودی ها فکر می کنند هنوز در 15 سال قبل زندگی می کنند و خواستار اقدام قدرت های جهانی به روش روی کارآمدن آل سعود و حاکمیت آنان بر سرزمین‌های اسلامی است.

سرلشکر فیروزآبادی با پوسیده خواندن اینگونه افکار و مواضع تصریح کرد: این فکر مرتجعانه، رویایی از یک خواب غیرصادقانه بوده و هرگز تعبیر نخواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اصرار دولت عربستان و نمایندگان گروه های سوری وابسته برای حذف بشار اسد را به معنی گسترش تروریست های داعش و روی کارآمدن حکومت تکفیری در سوریه دانست و تاکید کرد: حذف بشار اسد، دیکته و خواست صهیونیست ها است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ امروز و مردم جهان فقط انتخاب مردم را مشروع می داند، افزود: سازمان ملل و آقای رئیس نیز می‌دانند که حرف سعودی ها قول زور است، لیکن به دلایل سیاسی، حضور سعودی‌ها را تحمل می کنند ولی آزادگانی مانند روسیه و ایران و چند کشور عربی هستند که از مردم سوریه و نظر آنان حمایت می کنند.

کد خبر 328339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha