سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهرداد پهلوان‌زاده با کسب ۲۴ رای از ۴۳ رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

M.Pahlevanzade

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 24 اسفند به ریاست دکتر نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در محل هتل ورزش برگزار شد.

از 13 کاندیدای این مجمع فاطمه ابوالقاسمی، سامان صامت، بابک سودمند، هادی کریمی و منوچهر جفره غایب بودند. امیر حسینی، محسن توکلیان، شاهرخ نورونی و امیر ملاحی نیز انصراف دادند.

از بین نامزدها مهرداد پهلوان‌زاده، محمدابرهیم مداحی، مسعود فراهانی و محمدرضا خورشیدی به رقابت پرداختند که در پایان مهرداد پهلوان‌زاده با کسب 24 رای از بین 43 رأی ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. مداحی نیز 19 رای به دست آورد.

پهلوان‌زاده دبیر سابق فدراسیون شطرنج است که سابقه حضور چندین ساله در بخش دبیری فدراسیون، هیات رئیسه، هیات شطرنج استان تهران و ... را دارد. وی دبیر ستاد اجرایي رقابت‌های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان نیز بود که با نتیجه تاریخی نایب قهرمانی خادم‌الشریعه به پایان رسید.

کد خبر 328304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha