همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو، از فعالیت غیرقانونی برخی داروخانه‌ها در کشور خبر داد و گفت: داروخانه‌های تعداد انگشت شماری از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بدون مجوز فعالیت می‌کنند، یعنی خودشان به خودشان مجوز داده اند که این خلاف ضوابط است.

به گزارش مهر، دکتر رسول دیناروند، با تاکید بر اینکه بزودی با این قبیل داروخانه‌ها برخورد می‌شود، افزود: ضمن برخورد با آن دسته از دانشگاه‌های علوم پزشکی، این قبیل داروخانه‌ها نیز بزودی تعطیل خواهند شد.

دیناروند افزود : طبیعی است که هر چیزی آیین نامه و ضوابط مخصوص خود را دارد، وقتی قانون می‌گوید تاسیس داروخانه نیازمند کسب مجوزهای لازم از ارگان متولی است همه باید رعایت کنند و استثنا هم ندارد.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: تاسیس داروخانه جدید هم بر مبنای مجوز سازمان غذا و دارو معنا می‌یابد البته از بین ۱۱ هزار داروخانه ای که در کشور وجود دارند، صرفا تعداد انگشت شماری داروخانه فاقد پروانه فعالیت هستند که دانشگاه‌های مربوطه، تاسیس آنها را از سر ناچاری پذیرفته اند که اینها هم بزودی تعیین تکلیف شده و مشمول قوانین مي‌شوند.

دیناروند گفت: اما در برخی جاها این اتفاق،  بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای رخ داده که نمی‌توانیم ادامه فعالیت آنها را بپذیریم.

کد خبر 328127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha