همشهری آنلاین: مهران مهام تهیه‌کننده می‌گوید برخی بازیگران با اینکه بیشترین سهم مالی یک پروژه را می برند ولی کمترین هماهنگی و همراهی را با عوامل آن فیلم یا سریال دارند.

سریال

به گزارش مهر؛ مهران مهام تهیه‌کننده مجموعه «ویلا» که از مدتی پیش قصد ساخت آن را داشت ولی برخی عوامل آن تغییر کرده‌اند؛ گفت: این سریال قرار است بهار آینده با کارگردان جدید کلید بخورد. البته مرضیه برومند به عنوان مشاور ما را همراهی خواهد کرد اما به علت مشغله‌های مربوط به جشنواره نمایش عروسکی در سمت کارگردان حضور نخواهد داشت.

وی افزود: تا کنون ۱۰ قسمت از فیلمنامه نگارش شده و قرار بود با همین ۱۰ قسمت کار را کلید بزنیم اما با توجه به اینکه فرصت کافی در اختیار داریم تصمیم گرفتیم ۵ قسمت دیگر هم نوشته شود و در سال جدید «ویلا» را با یک فیلمنامه کامل جلوی دوربین ببریم.

این تهیه درباره انتخاب بازیگران جدید توضیح داد: به محض اینکه با کارگردان به توافق رسیدیم در این باره هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد هرچند که درباره ماجرای سیامک انصاری و انصراف ناگهانی وی از کار قصور از ما نبود و من همچنان در حال پیگیری هستم. متاسفانه برخی بازیگران بیشترین سهم مالی و سرویس‌دهی یک پروژه را برمی‌دارند و بیشترین ناهماهنگی و ناز کردن را هم از ایشان شاهدیم.

وی ادامه داد: سیامک انصاری به خاطر بازی در سریال «دورهمی» از پروژه ما کناره گرفت و بیماری را بهانه کرد. متاسفانه تهیه‌کنندگان مجموعه «دورهمی» با اینکه ابتدا حضور انصاری را تکذیب کردند اما بعدها مشخص شد که این بازیگر در پروژه‌شان حضور دارد.

مهام در پایان گفت: به نظر من با این رفتارها باید برخورد شود و اگر همه دست‌اندرکاران تلویزیون با هم متحد بودند چنین رفتارهایی از بازیگران مشاهده نمی‌شد. همانطور که دو فیلمساز دیگر کار نوروزی قرار بود با این بازیگر همکاری کنند اما از همکاری با او صرف‌نظر کردند.

کد خبر 328022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha