جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای فردا(یکشنبه) و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در میادین اصلی شهر را تشریح کرد.

به گفته سرهنگ حسن عابدي، با فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) علاوه بر اينكه در تكايا، حسينيه‌ها و مساجد مراسم سوگواري و عزاداري برگزار خواهد شد در برخي از ميادين اصلي تهران نيز دسته‌ها و هيئت‌هاي عزاداري و همچنين شهروندان تجمع خواهند كرد. وي با بيان اينكه بر اين اساس صبح روز يكشنبه در ميدان هفت تير، ظهر روز يكشنبه در ميدان‌هاي فاطمي و امام حسين(ع) و عصر روز يكشنبه در ميدان امام خميني(ره) هيئت‌هاي عزاداري تجمع خواهند كرد، گفت: در اين ساعات برخي از محورها و معابر عبوري به اين ميادين مسدود شده و تردد از مسيرهاي جايگزين و اطراف صورت مي‌گيرد، بنابراين توصيه اين است كه شهروندان در اين روز و ساعات با خودرو از اين معابر تردد نكنند.

عابدي اضافه كرد: علاوه بر اين در چند ميدان ديگر همچون ميدان نبوت و همچنين اطراف برخي از حسينيه‌ها و مساجد بزرگ و امامزاده‌ها نيز همكاران ما در پليس راهور مستقر بوده و نسبت به روان‌سازي‌ ترافيك اقدام خواهند كرد.

جانشين رئيس پليس راهنمايي نيروي انتظامي همچنين به طرح پليس راهور در اطراف مراكز خريد و تجاري و بهشت زهرا(س) اشاره كرد و افزود:‌ با توجه به اينكه در روزهاي پاياني سال قرار داريم حجم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) افزايش يافته است به همين دليل همكاران من در اين محدوده در آماده باش صد‌در‌صدي بوده تا نسبت به روان‌سازي ترافيك اقدام كنند. عابدي افزود: درنقاط مركزي پايتخت به‌ويژه محدوده بازار تهران، خيابان جمهوري، خيابان مولوي، خيابان مصطفي خميني و ميدان بهارستان نيز با توجه به تعطيلي چند روز، مراجعات به اوج خود رسيده و عوامل پليس راهور نيز با حضور در سطح معابر ضمن روان‌سازي ترافيك با تخلفات به‌ويژه تخلفاتي نظير پارك دوبل و توقف در محل ممنوعه برخورد خواهند كرد. وي در پايان به شهروندان توصيه كرد كه در روزهاي پاياني سال به جاي استفاده از خودروهاي تك‌سرنشين ازمترو و اتوبوس براي رسيدن به مقصد استفاده كنند تا از حجم ترافيك سنگيني كه در سطح معابر پايتخت ايجاد شده كاسته شود.

کد خبر 327958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha