مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

ویژه برنامه‌های نوروزی برج میلاد در سال ۹۵ از دوم فروردین‌ماه آغاز شده و تا دوازدهمین روز سال نو ادامه خواهد یافت.

ساعت شروع اين برنامه‌ها نيز از 9صبح تا 10شب خواهد بود.امسال به‌دليل همزماني آغاز سال جديد با ميلاد حضرت زهرا(س) ويژه برنامه‌هايي مرتبط با روز مادر و بزرگداشت روز زن در برج ميلاد به اجرا درخواهد آمد. به گفته علي‌رضا شريفي، مديرعامل برج ميلاد، برنامه‌هاي امسال تحت‌عنوان «نوروزگار» در قالب 20غرفه آموزشي، فكري، بازي و سرگرمي و صنايع‌دستي خواهد بود كه متناسب با همه مخاطبان اعم از كودك، نوجوان و خانواده‌ها برنامه‌هاي با نشاط و مفرحي تدارك ديده شده است.

امسال علاوه بر اينكه دربخش صنايع‌دستي 40هنرمند برتر از سراسر كشور آثار خود را ارائه خواهند كرد، قرار است با همكاري مؤسسه اكو تمامي كشورهاي عضو، صنايع‌دستي خود را به معرض نمايش بگذارند. يكي از برنامه‌هاي جالب تدارك ديده شده به مناسبت نوروز سال 95در برج ميلاد اجراي موسيقي است. بخشي از اين برنامه تحت عنوان محفل‌هاي كوچه‌نوازان است.

براين اساس شهرداري تهران با شناسايي و ساماندهي تعدادي از نوازندگاني كه در سطح معابر اقدام به نوازندگي مي‌كنند از اجراي آنها در ويژه برنامه‌هاي موسيقيايي برج ميلاد استفاده مي‌كند.‌مديرعامل برج ميلاد درعين حال از راه‌اندازي كمپين «در دسترس خانواده» خبر داد و در توضيح آن گفت: از آنجايي كه فضاي مجازي از فرصت دورهمي خانواده‌ها به نحو چشمگيري كاسته است اعضاي اين كمپين حداقل جمعه اول هرماه با خاموش كردن گوشي موبايل خود اين پيام را به دوستان خود در شبكه‌هاي مجازي خواهند داد كه در اين روز فقط در دسترس خانواده هستند.

کد خبر 327531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha