همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای اطلاعاتی چشمان نافذ و بیدار انقلاب هستند که به اعماق دنیای فکر و ذهن دشمنان نفوذ و به رمز گشایی آن می پردازند و در عرصه های اطلاعاتی، تفوّق اراده نظام را متجلّی می سازند.

سلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آئین تجلیل از حماسه دلاور مردی ها و جانفشانی مدافعین حرم که به میزبانی دانشگاه اطلاعات و دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا، که اهل آسمان، آنها را بهتر از اهل زمین می شناسند، ستاره هایی هستند که راه سعادت را به ما نشان می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: کسانی که استقلال، امنیت، آزادی، اعتبار جهانی، پیشرفتها و بازدارندگی ما مدیون رشادتها و جانبازیهای آنان است.

سلامی عرصه جنگ اطلاعاتی را زنده ترین، واقعی ترین، جدی ترین، مخفی ترین و در عین حال موثرترین عرصه جنگ در دوره ی جدید دانست و فعالیت نیروهای اطلاعاتی در نبردهای سایبری، عملیات روانی، جنگ های شناختی، فریب های اطلاعاتی، نفوذهای استراتژیک و گاهی تاکتیکی دشمن را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

وی اظهار داشت: بخش مهمی از خنثی سازی توطئه دشمن مربوط به مجاهدت مردان گمنام ما در عرصه جنگ اطلاعاتی با دشمن است، باور کنید دستگیری ریگی اوج هنر شما را در اینکه نشان بدهید واقعا یک نظام اطلاعاتی جهانی هستید، به اثبات رساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن از استراتژی های آشکار به سمت استراتژی های پنهان حرکت می کند و اینجا قوای نیرومند جامعه اطلاعاتی باید نقش آفرینی کنند.

سلامی با تبیین مولفه های قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران، به تشریح آخرین وضعیت منطقه ای و بین المللی پرداخت و گفت: با وجود تلاش 37 ساله دشمنان انقلاب اسلامی برای جلو گیری از پیشرفت نفوذ جمهوری اسلامی ایران، امروز شاهد سرافرازی نظام و افزایش گستره نور مقدس اسلام از جمله در قلب اروپا به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 327491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha