همشهری آنلاین: پیکارهای هفته ۲۵ بوندس‌لیگا با پیروزی ۲ بر صفر هامبورگ مقابل هرتا برلین به پایان رسید. شالکه، اشتوتگارت، ولفسبورگ و وردر برمن از تیم‌های موفق این هفته بودند. دیدار بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند صفر بر صفر خاتمه یافت.

Nicolai Mueller
  • بوروسیا دورتموند صفر - بایرن مونیخ صفر

عصر شنبه (۵ مارس/ ۱۵ اسفند) بوروسیا دورتموند که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود، میزبان صدرنشین جدول بود. پیکار دو تیم که در حضور ۸۱ هزار تماشاگر برگزار شد، پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه با توجه به عملکرد نسبتا برابر هر دو تیم عادلانه بود. بایرن مونیخ و دورتموند در حال حاضر ۵ امتیاز با یکدیگر فاصله دارند.

  • ولفسبورگ ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

یکی از دیدارهای پرهیجان هفته میان تیم‌های ولفسبورگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ برگزار شد. هر دو تیم به ویژه در نیمه نخست چهره‌ای پرجنب‌وجوش از خود نشان دادند. ولفسبورگ با گل‌های سریع کروزه و دراکسلر در دقایق ۱۵ و ۱۷ از مهمان خود پیشی گرفت.

مونشن‌گلادباخ شوک این دو گل پیاپی را نسبتا سریع پشت سرگذاشت و توانست در دقیقه ۲۳ با گل رافائل فاصله را کم کند. پیکار دو تیم در نیمه دوم کیفیت و شتاب نیمه نخست را نداشت. تلاش‌های هر دو تیم برای باز کردن دروازه حریف در نهایت بی‌نتیجه ماند و این دیدار با پیروزی ۲ بر یک "گرگ‌های" ولفسبورگ به پایان رسید. ولفسبورگ و مونشن‌گلادباخ با ۳۷ و ۳۹ امتیاز به ترتیب در رده هفتم و پنجم جدول جای دارند.

  • اشتوتگارت ۵ - هوفن‌هایم یک

اشتوتگارت که در سه دیدار اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده بود، توانست بحران موقت خود را پشت سر گذارد و در دیداری تماشایی با نتیجه ۵ بر یک بر مهمان خود، هوفن‌هایم پیروز شود. تیم اشتوتگارت در این دیدار هم از انسجام دفاعی خوبی برخوردار بود و هم از لحاظ تهاجمی عملکردی خلاق از خود نشان داد. "نیدرمایر"، هافبک اشتوتگارت با زدن ۲ گل یکی از چهره‌های موفق تیمش بود.

  • وردر برمن ۴ - هانوفر یک

تیم وردر برمن طلسم ناکامی‌های خانگی را شکست و پس از مدت‌ها انتظار توانست در برابر دیدگان هوادرانش به پیروزی برسد. سبزپوش‌های برمن با نتیجه ۴ بر یک از سد مهمان بحران‌زده‌ خود، هانوفر گذشتند و به این ترتیب به سیر صعودی خود ادامه دادند. در حالی که هانوفر با ۱۷ امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد، برمن توانسته با ۲۷ امتیاز از رده‌های پایین جدول فاصله بگیرد.

  • آگسبورگ ۳ - بایر لورکوزن ۳

مصاف میان تیم‌های آگسبورگ و بایر لورکوزن نیز از جمله پیکارهای پرگل هفته ۲۵ بود. آگسبورگی‌ها به ویژه در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند. جا چئول کو، ستاره‌ کره‌ای آٰگسبورگ در دقایق ۵ ، ۴۴ و ۵۷ دروازه تیم مهمان را باز کرد و با زدن هر سه گل تیمش یکی از چهره‌های درخشان این دیدار بود.

لورکوزنی‌ها که تا دقیقه ۶۰ سه بر صفر از میزبان خود عقب بودند، توانستند با جنگندگی و تلاش فراوان ورق را برگردانند و بازی را به تساوی بکشانند. چالان‌اوغلو، ستاره ترک‌تبار لورکوزن در واپسین لحظات بازی توپ را از نقطه پنالتی به تور دروازه آگسبورگ دوخت تا مانع از شکست تیمش شود.

  • اف ث کلن یک - شالکه ۳

یکی از سریع‌‌ترین و تماشایی‌ترین دیدارهای هفته ۲۵ بوندس‌لیگا میان تیم‌های اف ث کلن و شالکه برگزار شد. ۵۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه کلن شاهد تلاش‌ها و حملات پیگیر هر دو تیم بودند. آبی‌پوشان شالکه اما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردند و در گلزنی موفق‌تر بودند. از آن گذشته، رالف فهرمان، دروازه‌بان شالکه با واکنش‌های فوق‌العاده خود مانع از آن شد که تیم کلن حملات خود را به نتیجه برساند.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - اینگولشتات یک

پیکار تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و اینگولشتات در هفته ۲۵ پس از ۹۰ دقیقه دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فرانکفورتی‌ها اگر چه به فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه حریف دست یافتند، اما کارایی لازم را در سودجویی از موقعیت‌ها نشان ندادند. آینتراخت فرانکفورت اکنون هفت هفته است که انتظار پیروزی را می‌کشد.

 

  • ماینتس صفر - دارمشتات صفر

تیم ماینتس که هفته گذشته با پیروزی بر بایرن مونیخ شگفتی آفریده بود، در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۵ در خانه خود به مصاف دارمشتات رفت. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این پنجمین پیکار پیاپی تیم دارمشتات بود که بدون پیروزی این تیم خاتمه یافت.

 

  • هامبورگ ۲ - هرتا برلین صفر

پیکارهای هفته ۲۵ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار هامبورگ مقابل هرتا برلین به پایان رسید. هامبورگی‌ها که در پنج دیدار اخیر خود مقابل برلین شکست خورده بودند، توانستند این بار طلسم را بشکنند و مهمان پایتخت‌نشین خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند. چهره‌ موفق این دیدار نیکولاي مولر، مهاجم تیم هامبورگ بود که در دقایق ۵۸ و ۷۵ گل‌های تیمش را به ثمر رساند و سه امتیاز برای هامبورگ به ارمغان آورد.

 

کد خبر 327470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha