یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ویرایش و ثبت‌نام برای افرادی که در موعد مقرر در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت‌نام نکرده‌اند، از دوشنبه ۱۷ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ايرنا، دكتر حسین توکلی با اعلام اين خبر گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در آزمون سراسری 95 ثبت‌نام کرده‌اند از روز دوشنبه 17 تا روز پنجشنبه 20 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند در روزهای اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بيان اينكه تا كنون 823 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری 95 ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر در آزمون سراسری 95 ثبت‌نام نکرده‌اند، این امکان فراهم شده است که پس از مطالعه دفترچه ثبت‌نام و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند و یا افرادی که مایل به ثبت‌نام هستند، باید برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جدید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی در این مورد از روز شنبه اول اسفند ماه روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می‌توانند اطلاعات کامل را دریافت کنند.

آزمون سراسری 95، صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار و کارنامه آزمون در دهه دوم مرداد ماه منتشر می‌شود.

کد خبر 327360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha