همشهری آنلاین: سربازان نمونه ارتش جمهوری اسلامی در هشتمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع)، تقدیر شدند.

سربازان

به گزارش ایرنا، در این جشنواره که صبح یکشنبه با مشارکت نیروهای سه گانه ارتش و به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سالن همایش امام علی (ع) مجموعه فرهنگی غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از 36 سرباز وظیفه و دو خانواده شهید سرباز و 5 فرمانده نمونه تجلیل بعمل آمد.

این جنشواره در بخش ارتش جمهوری اسلامی ایران با محورهای سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی، سرباز ایثارگری و فداکاری، سرباز وظیفه شناس و اقتدار برجسته، سرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، سرباز خلاقیت، ابتکار و فناوری، سرباز ورزش و تربیت بدنی، سرباز دین داری و بصیرت، سرباز مسئولیت پذیری و خانواده و سرباز سازندگی و تفکر بسیجی برگزار شد که در پایان این جشنواره، برگزیدگان مسابقه فرهنگی با موضوعات عکس سربازی، داستان کوتاه، شعر و کاریکاتور، مقاله نویسی، دل نوشته ها و خاطرات ویژه سربازان تقدیر شدند.

در این جشنواره که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خصوص حاکمیت امام زمان (عج ) رهبری و ولایت فقیه به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان این جشنواره از خانواده های معظم شهیدان ستوانیکم وظیفه مظفر مهر قربانی و ستوانسوم وظیفه ابوالفضل قدمی تجلیل به عمل آمد.

منتخبین این جشنواره در هشتمین جشنواره سراسری جوان سرباز نیروهای مسلح جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که در اردیبهشت ماه سال 1395 به میزبانی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، معرفی شده و حضور خواهند یافت.

کد خبر 327358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha