همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال آقایان و بانوان پایان یافت و تیم استان گلستان در نخستین حضور خود موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش آقایان و نایب قهرمانی در بخش بانوان شد.

وودبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال بانوان و آقایان 9 لغایت 12 اسفند ماه در میدان 17 زمین گلف مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب با حضور 75 ورزشکار از 10 استان برگزار شد برگزار شد.

در این دوره ورزشکاران هیات گلستان پس از یک سال از فعال‌سازی وودبال در این استان با درخشش کم نظیر شهرام عسکری و کسب امتیاز 69 در بخش انفرادی آقایان توسط وی و نیز کسب مجموع امتیاز 142 در بخش تیمی آقایان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

ضمن این که حبیب قزنچای با امتیاز 73 و شهرام عسکری با امتیاز 69 به عنوان دو امتیازآورنده برتر از گلستان موفق شدند تا کاپ قهرمانی این مسابقات را برای هیات گلف استان گلستان به ارمغان آورند.

دو تیم استان تهران و کرمان هم در مجموع امتیازات برابری كسب كردند که با برگزاری بازی پلی‌آف در سه میدان دیگر؛ استان کرمان با برتری یک امتیازی دوم شد.

تیم استان کرمان همانند دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور و با تکرار نايب قهرمانی در بخش آقایان و کسب امتیاز تیمی 149 با تفاوت یک امتیاز نسبت به تیم تازه وارد این مسابقات، بر سکوی دوم قرار گرفت.

امتیازآورندگان برتر کرمان در بخش تیمی، مرتضی دامغانی با کسب امتیاز 75 و امیر اسدی‌پور با کسب امتیاز 74 امتياز بودند.

دیگر تیم تازه وارد این دوره از مسابقات، تیم وودبال استان تهران بود که با تکیه بر تجربه فنی رضا پورحسینی با کسب امتیاز 72 و رقابتی تنگاتنگ با استان کرمان با کسب امتیاز تیمی 150 بر سکوی سوم مسابقات قرارگرفت. رضاپورحسینی با امتیاز 72 و یاسین صفری با امتیاز 77 بیشترین امتیاز تهرانی‌ها را به دست آوردند.

در بخش انفرادی آقایان نیز به ترتیب شهرام عسکری با امتیاز 69 از استان گلستان، رضا پورحسینی با امتیاز 72 از تهران و حبیب قزنچای با امتیاز 73 از استان گلستان بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز تیم استان فارس با تکیه بر تجربه و نمایش فوق‌العاده حمیده سرکوبی شیرازی، ملی‌پوش وودبال کشور، و کسب امتیاز 72 توسط وی موفق به احراز عنوان قهرمانی شد.

تیم استان گلستان نیز با بازی هنرمندانه سیما جمال لیوانی و کسب امتیاز 76 و مجموع امتیاز 159 با ترکیب امتیازی هم تیمی خود، ملیحه نمازخوان و کسب امتیاز 83 بر سکوی نايب قهرمانی ایستاد.

تیم استان سمنان هم توانست با کسب مجموع امتیاز 160 توسط بهناز قدس با امتیاز 77 و فاطمه عمران‌پور، بازیکن جدیدالورود سمنان، با امتیاز 83 بر سکوی سومی این دوره از مسابقات قرارگیرد.

در بخش انفرادی بانوان نیز حمیده سرکوبی شیرازی با کسب امتیاز 72 بر سکوی قهرمانی قرارگرفت؛ سیما جمال لیوانی از استان گلستان و عاطفه اسماعیلی از استان کرمان که برابری رقمی در امتیاز 76 داشتند، با بازی در سه میدان دیگر شانس خود را برای احراز عنوان دومی امتحان کردند که در نهایت سیما جمال لیوانی با کسب امتیاز 23 در سه میدان و عاطفه اسماعیلی با کسب امتیاز 26 در سه میدان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم انفرادی قرار گرفتند.

همچنین کاپ اخلاق به تیم آقایان استان کرمانشاه و تیم بانوان استان آذربایجان شرقی با رای کمیته فنی و برگزاری مسابقات تعلق گرفت.

انجمن وودبال کشور از هفته جاری برنامه‌های خود را برای آماده‌سازی تیم ملی وودبال آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات 2016 جهانی کره جنوبی عملیاتی خواهد کرد.

 

کد خبر 327328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha