پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند گفت: مردم از خریدن آثار نمایشگاه‌های هنری خیریه، استقبال بیشتری می‌کنند، چون هم صاحب اثر هنری می‌شوند و هم از کودکان نیازمند حمایت می‌کنند.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ مینو رضاخانی درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاه آثارش که با هدف کمک به کودکان نیازمند برپا خواهد شد، اظهار کرد: حدود 15 تابلوی نقاشی در ابعاد، سبک و تکنیک‌های متنوع در این نمایشگاه روی دیوار گالری می‌روند. این آثار در سبک‌های مختلفی مانند فانتزی، آبستره و رئال کار شده‌اند و مجموعه‌ی متنوعی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

او ادامه داد: این نمایشگاه خیریه است و با هدف حمایت از کودکان نیازمند برپا می‌شود. عواید حاصل از فروش تابلوها نیز بدون واسطه و به‌صورت کاملا مستقل قرار است به‌دست کودکان نیازمندی برسد که در حال شناسایی آن‌ها هستم.

این هنرمند همچنین بیان کرد: تابلوها از 300 تا 700 هزار تومان قیمت دارند. آثار این نمایشگاه طوری قیمت‌گذاری شده‌اند که مردم بتوانند به‌راحتی خرید کنند. با این کار، مردم هم صاحب اثر هنری می‌شوند و آن‌ها را در محل زندگی خود به‌صورت کاربردی استفاده می‌کنند و هم از کودکان نیازمند حمایت می‌کنند.

رضاخانی افزود: پیش از این نیز یک نمایشگاه خیریه از عکس‌های همسرم و نقاشی‌های من برپا شده بود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شدیم. خیریه بودن نمایشگاه‌های هنری، تأثیر زیادی در استقبال مردم از خریدن آثار هنری دارد.

مینو رضاخانی لیسانس نقاشی دارد و هفت سال است که به‌صورت جدی این هنر را دنبال می‌کند. او پیش از این، سه نمایشگاه انفرادی در تهران و یک نمایشگاه در فرانسه برگزار کرده و در یک نمایشگاه گروهی نیز شرکت داشته است.

نمایشگاه این هنرمند 14 اسفندماه ساعت 16 تا 20 در گالری «نقش جهان» به نشانی نیاوران، خیابان مقدسی، خیابان محمود احمد زمانی، خیابان محمودی 2، شماره 9 افتتاح می‌شود و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 326996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha