پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون پیشنهادات دولت در بخش درآمدهای نفتی مبنی بر نفت ۴۰ دلاری و فروش روزانه ۲ میلیون و ۲۵۰ بشکه در روز را به تصویب رساندند.

کمیسیون تلفیق

به گزارش مهر، محمدرضا پورابراهیمی در رابطه با مصوبه‌هاي جلسه چهارشنبه-12 اسفند- امروز کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در جلسه امروز درآمدهای نفتی با حضور وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات و انتقادات نمایندگان به بحث گذاشته شد.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: پیشنهادات دولت در خصوص درآمدهای نفتی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: بر این اساس در صورت تایید نهایی مجلس، دولت روزانه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۴۰ دلار در سال ۹۵ خواهد فروخت.

وی ادامه داد: نرخ تبدیل ارز در سال آینده ۲ هزار و ۹۹۷ تومان تعیین شد.

پورابراهیمی گفت: درآمدهای نفتی در صورت تصویب نهایی مجلس در سال آینده ۶۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بررسی بخش هایی از درآمدهای مالیاتی در جلسه کمیسیون گفت: با موافقت نمایندگان مقرر شد مالیات بر واردات کشور ۱۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد که این درآمد در صورت تصویب نهایی مجلس به سرجمع درآمدهای دولت اضافه خواهد شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این ۱۷۰ میلیارد تومان به مالیات شرکت‌های دولتی اضافه شد که موجب خواهد شد ۳۳۰ میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی افزایش یابد و بر این اساس مجموع مالیات‌ها و سود سهام شرکت‌های دولتی در سال آینده ۱۸۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

کد خبر 326970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha