همشهری آنلاین: آیت‌الله بطحائی گلپایگانی منتخب مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی عنوان کرد: انتخابات هفتم اسفند ماه به روشنی برای همگان اثبات نمود که مردم فهیم ایران همواره شیفته طریق عدالت و اعتدال بوده‌ و هر گونه تندروی و بداخلاقی را قاطعانه رد خواهند کرد.

آیت‌الله سید محمدهاشم بطحائی گلپایگانی در پیام قدرانی از حضور ملت شریف ایران در انتخابات آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم ( رعد / ۱۱ )

بحمدالله بار دیگر مردم دیندار و ولایت مدار ایران اسلامی حماسه آفریدند

یقیناً هفتم اسفند ماه تا ابد بر تارک تاریخ ایران خواهد درخشید چراکه این روز تنها یک انتخابات نبود بلکه آزمونی بود که به جهانیان آموخت ایران و ایرانی همواره تحت عنایت حق تعالی و به پشتوانه دژ مستحکم ولایت هر دشمنی را ذلیلانه مغلوب و مبهوت خواهد کرد و شعار همیشگی خود را فریاد خواهد زد : استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی

این انتخابات به روشنی برای همگان اثبات نمود که مردم فهیم ایران همواره شیفته طریق عدالت و اعتدال بوده‌اند و هر گونه تندروی و بداخلاقی را قاطعانه رد خواهند کرد.

در نهایت ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان، احزاب، تشکل‌ها، رسانه‌ها، نیروهای امنیتی، انتظامی و حضور چشمگیر اقشار مردم که در برگزاری سالم چنین انتخابات باشکوهی، سهم بسزایی داشتند. لازم بذکر می‌دانم که تاکید کنم؛ این پیروزی، پیروزی تمام ملت شریف ایران است نه جناح خاص و این فتح عظیم، محقق نمی‌شد مگر در سایه تمسک ملت به آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و برکت خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و بخصوص شهدای مدافع حرم.
باشد که تقوی الهی پیشه کنیم و همواره خداوند متعال را حاضر و ناظر بر اعمال خویش بدانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
سید هاشم بطحائی گلپایگانی
۱۰- اسفند - ۹۴

  • منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله بطحائی گلپایگانی
کد خبر 326813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha