جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

مردی که پس از به رگبار بستن کارکنان کارگاه تولید وسایل باغبانی باعث مرگ ۳ نفر و مجروح شدن ۱۴ نفر شده بود، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

حوادث خارجی

اين تيراندازي هولناك ساعت 5 بعدازظهر پنجشنبه به وقت محلي شروع شد. تيرانداز مردي 38ساله به نام نيوتن سدريك لري فورد و از كاركنان بخش اكسل كارگاه توليد وسايل باغباني بود. او درحالي‌كه سوار بر خودروي خود بود، ابتدا در نزديكي كارگاه به 2خودرو تيراندازي و يك نفر را مجروح كرد. وي سپس شروع به رانندگي كرد و راهي محلي شد كه در آنجا تجهيزات سنگين مراقبت از چمن توليد مي‌شد. مرد تيرانداز افرادي را كه در آن محل سرگرم كار بودند به گلوله بست تا اينكه پليس سر رسيد و اين مرد به ضرب گلوله يكي از افسران پليس از پا درآمد.

تيراندازي‌هاي اين مرد باعث مرگ 3نفر و مجروح شدن 13نفر شد. اين در حالي است كه حال 5نفر از مجروحان وخيم گزارش شده است. هنوز انگيزه فرد تيرانداز از اين اقدام جنون آميز معلوم نشده اما يكي از همكاران او به سي‌ان‌ان‌ گفته است: او فردي آرام و قابل اعتماد بود؛ ساعاتي قبل از اين حادثه با او درباره ماشين جديدي كه خريده بود حرف مي‌زديم و هنوز باورم نمي‌شود او دست به چنين كاري زده است.

کد خبر 326364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha