همشهری آنلاین: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در حسینیه امام خمینی در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده و برای مجریان و ناظران انتخابات آرزوی توفیق کردند.

رهبر معظم انقلاب

 رهبر معظم انقلاب پس از آنکه آرای خود را به صندوق انداختند در گفت و گویی با تلویزیون اعلام کردند: در معارف اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده است. یعنی در کار خیر باید پیشرو باشیم. من هم خواستم در این کار بزرگ که هم «وظیفه» و هم «حق» ماست، در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.

ایشان با بیان اینکه انتخابات همیشه امر مهمی است و در برخی مقاطع اهمیت بیشتری دارد، ادامه دادند: توصیه من به همه مردم و هر کسی که ایران و شکوه و عظمت ملی را دوست دارد، این است که در انتخابات شرکت کند. به مردم توصیه می کنم در انجام این وظیفه و حق «استباع» کرده و سرعت به خرج دهند. این کار «شتاب آلودکی» نیست بلکه پیشروی در کار خیر است و بهتر است در این کار خیر با سرعت بیشتری شرکت کنند.

آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه انسان از یکساعت دیگر خود خبر ندارد، فزمودند: بهتر است زودتر در این امر مشارکت داشته باشیم.

ایشان از مردم خواستند که به قصد خدایی و اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور در این انتخابات شرکت کنند و عزت و استقلال ملی را مد نظر داشته باشند.

معظم له، به چشم طمع دشمن به انتخابات ایران اشاره کرده و تاکید کردند: مردم با بصیرت و چشم باز رای دهند. انشالله خداوند نیز به آنان اجر دنیوی و اخروی خواهد داد. انشالله که همه ملت ایران در این انتخابات همچون انتخابات های گذشته توفیق پیدا کنند.

کد خبر 326313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha