همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: متقاضیان ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب دارای بیش از ۸ سال غیبت، فقط تا پایان اسفند ماه فرصت دارند از این تسهیلات قانون بهره مند شوند.

مشمولان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی در خصوص طرح جریمه مشمولان غایب، افزود:به موجب بند (ط) تبصره 16 ماده واحده قانون بودجه سال 1393 مجلس شورای اسلامی، متقاضیان استفاده از طرح جریمه مشمولان غایب که بیش از 8 سال غیبت دارند فقط تا پایان اسفندماه امسال فرصت بهره مندی از این طرح را دارند.

وی افزود : مشمولان غایبی که در طرح جریمه خدمت وظیفه عمومی ثبت نام کرده اند و تاکنون مبلغ جریمه خود را پرداخت نکرده اند نیز فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند جریمه های خود را پرداخت کنند.

جانشین وظیفه عمومی ناجا افزود: در صورت پرداخت نشدن جریمه ها در مهلت تعیین شده ، این گونه تصور می شود که افراد متقاضی از پرداخت مبلغ جریمه غیبت خدمت وظیفه عمومی خود، منصرف شده اند که در این صورت سازمان وظیفه عمومی ناجا، آنها را برای اعزام به خدمت تعیین تکلیف می کند.

کریمی گفت: در راستای اجرای مواد 10 ،58،62،63، مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، قانون مبنی بر طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب، اعمال محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی؛ لازم است مشمولان غایب هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

کد خبر 326239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha