همشهری آنلاین: تیم پایا چوب تبریز عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور را در بخش بانوان از آن خود کرد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی المپیک کیش و با حضور ۳۲ تیم برگزار شد و در نهایت پایا چوب تبریز موفق شد با پیروزی مقابل تيم خانه تنيس ملل از اصفهان جام قهرمانی را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی غزل پاک‌باطن از پایا چوب تبریز با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) صبا نجفی از خانه تنیس ملل را برد و در دومین بازی بخش انفرادی غزاله ترکمن با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) از صدف صادق وزیری شکست خورد و در بازی دو نفره نیز تیم پایا چوب تبریز با ترکیب غزاله ترکمن - غزل پاک‌باطن با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) تیم خانه تنیس ملل با ترکیب صدف صادق وزیری - صبا نجفی را از پیش رو برداشت تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده تبریز به پایان برسد.

به این ترتیب پنجمین دوره این رقابت‌ها با قهرمانی پایا چوب تبریز به پایان رسید. خانه تنیس ملل نايب قهرمان شد و تیم‌های طلایه‌داران سبز کرج الف به همراه معاونت ورزش کیش جایگاه سوم مشترک را از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه این پيكارها با حضور مهرافزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان، علی‌اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس، آزیتا ملک‌احمدی سرداور بازی‌ها و تیم‌های برتر برگزار و در نهایت با اهداء جام از آنها تقدیر شد.

سرداوری بازی‌ها بر عهده آزیتا ملک‌احمدی بود و زهرا لرستانی، اکرم کامیاب، پری‌رخ احمدی، ریحانه ریحانی، فرناز فرخ‌پور نیز به عنوان داور حضور داشتند.

 

کد خبر 325983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha