۱۲ روز پس از قتل دلخراش معلم محبوب ایرانی در شهر سله آلمان، پیکر او به ایران منتقل شد تا صبح امروز در بهشت‌زهرا آرام بگیرد.

حوادث

مهدي هوشمند، 55ساله فوق‌تخصص متالورژي و معلم دبيرستان شهر سله آلمان بود كه از او به‌عنوان محبوب‌ترين معلم شهر ياد مي‌شد. صبح چهارشنبه، 21بهمن‌ماه وقتي او در محل كارش حاضر نشد، همكارانش نگران وي شده و يكي از آنها راهي خانه او شد كه در آنجا با جسد اين معلم ايراني روبه‌رو شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مهدي يك روز قبل‌تر بر اثر ضربه محكمي كه به سرش وارد شده، جان باخته است.

قتل اين معلم محبوب، مردم شهر سله‌ را شوكه كرد. خواهر اين معلم ايراني در گفت‌‌وگو با همشهري گفت: مهدي 17ساله بود كه پس از گرفتن ديپلم از دبيرستان خوارزمي، به همراه 3نفر از دوستانش براي ادامه تحصيل راهي آلمان شد. او تا مقطع فوق‌تخصص متالورژي تحصيل كرد و به دانش‌آموزان دبيرستاني درس مي‌داد. مهدي عاشق كمك كردن به مردم بود.

حتي به‌صورت داوطلبانه به اردوگاه پناهندگان مي‌رفت تا به آنها كمك كند. او آنها را به بيمارستان يا ديگر ادارات دولتي مي‌برد و در انجام كارهايشان كمكشان مي‌‌كرد. حتي يادم هست يك روز با من تماس گرفت و گفت كه با يك فرد افغاني در شهر سله آشنا شده و او گفته كه خانواده‌اش در تهران با مشكل روبه‌رو شده‌‌اند. براي همين از من خواست مبلغي به‌حساب آنها واريز كنم تا مشكل‌شان حل شود. به همين دليل بود كه مردم شهر سله، خيلي او را دوست داشتند و به وي احترام مي‌گذاشتند.
به‌گفته خواهر مهدي، پليس آلمان هنوز ردي از قاتلان او به‌دست نياورده و آنها اميدوارند كه هر‌چه زودتر عاملان اين جنايت شناسايي و دستگير شوند. ساعت 10:30ديشب، پيكر معلم محبوب ايراني از آلمان به ايران منتقل شد تا صبح امروز در بهشت زهرا به خاك سپرده شود.

کد خبر 325908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha