همشهری آنلاین: با پایان رقابت‌های فیزیک قهرمانی باشگاه کشور در ساری در جمعه شب گذشته ۲۳ بهمن ماه برترین‌های این رشته معرفی شدند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 134 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی مازندارن در سالن سید رسول حسینی برگزار شد.

رقابتي جذاب و تنگاتنگ در شلوغ‌ترین دسته فیزیک برگزار شد. 32 ورزشکار برای کسب عنوان قهرمانی بر روی استیج مسابقات صف‌آرایی کردند كه در نهایت حسین احمدی موفق به کسب عنوان قهرمانی دسته قدی 172 سانتی‌متر شد و سکوی دوم نصیب مصطفی مومنی شد. میلاد پاسبان وطن، علیرضا نجفی، رضا پولج و شایان هوشیار به ترتیب مقام‌های سوم تا ششم را کسبب کردند.


۲۷ ورزشکار در دسته دوم فیزیک به رقابت پرداختند که سرانجام احمد جمشیدی، احسان شاه‌آبادی، یوسف وکیل‌زاده، حسین خلیق، مجید رحیمی و محمدحسام کریمی به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کردند.

دسته سوم فیزیک با 29 ورزشکار پیگیری شد. هادی مولاوردی سکوی نخست را به خود اختصاص داد، محمدجواد نصیری و یونس فلاح سکوهای دوم و سوم را به دست آوردند. همچنین شهاب قاسم زاده مقام چهارم، مهدی پناهی‌بخش مقام پنجم و سید مصطفی سید حبیبی مقام ششم دسته قدی 178 سانتی‌متر را کسب کردند.

در دسته قدی 181 سانتی‌متر 20 ورزشکار برای کسب عنوان قهرمانی بر سکوی مسابقات حاضر شدند که در نهایت محمدیاسین لک موفق به اخذ عنوان قهرمانی شد. علیرضانوری، میرسعید حسینی، احسان کولیوند، محمد نصرالله‌زاده و خداداد شفیع‌پور مقام‌های دوم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

داوود تقوی نیز موفق شد بین 26 ورزشکار در آخرین دسته قدی رشته فیزیک به مقام نخست دست یابد و حمیدرضا رضوانی نايب قهرمان شد. امیرمحمد سلیمانیان بر سکوی سوم ایستاد و میلاد زارع، حمیدرضا باقری و شاهین ذوالفقاری مقام‌های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

 

کد خبر 325161

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha