یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: قهرمانان ۵ دسته قدی بادی کلاسیک کشور روز جمعه ۲۳ بهمن ماه در ساری معرفی شدند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز جمعه پس از پایان رقابت بین پیشکسوتان و جوانان در رشته پرورش اندام، 111 ورزشکار بادی کلاسیک برای صف‌آرایی برابر حریفان خود در سالن سید رسول حسینی ساری آماده شدند تا قهرمانان کشور شناخته شوند.

ابتدا 18 ورزشکار در دسته قدی 168 سانتی‌متر برای رسیدن به فینال به رقابت پرداختند که محسن مهدوی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد، امیر محمدی نايب قهرمان شد و سید محمدرضا حسینی عنوان سومی را از آن خود کرد. مصطفی فرقانی فر، مهدی فلاح و سیدبهروز دیباج به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

سپس برای قهرمانی در دسته قدي 171 بادی کلاسیک 20 ورزشکار روی صحنه رفتند و در پایان محمد قربان علی‌زاده توانست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود، وحید سلیمانی بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم از آن عرفان گلچهره شد. سید مجید حسینی، روزبه رمضانی و جواد نصر به ترتیب سکوهای چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

رقابت بین دسته قدي 175 سانتی‌متر بادی کلاسیک بین 25 ورزشکار آغاز شد و سجاد داودی قهرمان شد، ابوالفضل ربیع‌زاده، رسول عباسی، هادی نوری، وحیدعلی‌محمدی و معین رجایی موفق شدند مقام‌هاي دوم تا ششم را به نام خود ثبت کنند.

22 ورزشکار در دسته چهارم بادی کلاسیک برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت مظاهر قاسمی سکوی نخست را آن خود کرد و شهرام داداشی و یاشار اسکندری سکوهای دوم و سوم را به دست آوردند. همچنین توحید شرافتی، رضا شکوهمند و محمد اکبری موفق به کسب عنوان چهارم تا ششم شدند.

پیکار در شلوغ‌ترین دسته قدی بادی کلاسیک در آخرین دسته وزنی این رشته بود. 26 ورزشکار برای کسب قهرمانی بر روی استیج مسابقات رفتند كه در نهایت محمدحسین قلی‌نژاد موفق شد مقام اول را از آن خود کند و نورالله نورمقدم نايب قهرمان شد. احمد پروین، علیرضا شهامتی، ابراهیم دستی و رسول وزیری هم به ترتیب مقام‌های سوم تا ششم را به دست آوردند.

 

کد خبر 325054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha