یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران با بیان اینکه به دنبال حمایت از هنرمندان هستیم، گفت: برای حمایت از نقاش خودآموخته «لئون کهن» و قدردانی از تلاش این هنرمند ۹۱ ساله آثار او را عرضه می‌کنیم.

نقاشی

به گزارش فارس، نشست خبری انجمن مجموعه‌داران ایران، امروز با حضور منوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران، مظفر رؤیایی از اساتید اقتصاد هنر و عضو کمیته نقاشی انجمن مجموعه‌داران و محمدرضا منزه رئیس کمیته نقاشی انجمن مجموعه‌داران برگزار شد.

منوچهر لطفی در ابتدای این نشست اظهار داشت: نمایشگاه آثار هنرمند نقاش خودآموخته «لئون کهن» در روز 29 بهمن‌ماه ساعت 16 در گالری ژینوس با تقدیر از این هنرمند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 30 اثر از این هنرمند به قیمت یک میلیون تا سه میلیون قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسد. البته قابل ذکر است که آثار این هنرمند در گالری‌ها به قیمت 2 تا 7 میلیون به فروش گذاشته شده بود؛ ما هم طی صحبت با لئون کهن، برای داد و ستد این آثار قیمت را پایین‌تر آوردیم.

رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران، گفت: این انجمن، سازمانی مردم‌نهاد است که با مجوز وزارت کشور در رشته‌های مختلف مجموعه‌داری از جمله تمبر، سکه، اسکناس، اسناد تاریخی و ده‌ها اثر فرهنگی ـ هنری و همچنین در رشته‌های هنرهای تجسمی فعالیت می‌کند که یکی از کمیته‌های فعال این انجمن کمیته نقاشی است.

کد خبر 325122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha