همشهری آنلاین: استاندار تهران آگاهی نداشتن مأموران از زمان آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری را عامل جمع آوری بنر تبلیغاتی یکی از داوطلبان در روز ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد.

تبلیغات انتخاباتی

سیدحسین هاشمی در گفت‌و‌گو با ایرنا با اشاره به دستور وزیر کشور برای پیگیری موضوع جمع آوری بنر تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: این موضوع در دست بررسی است، اما پیگیری‌های انجام شده حاکی از عدم آگاهی ماموران درخصوص آغاز زمان تبلیغات است.

وی خاطرنشان کرد: صبح روز 22 بهمن ماه نیز عده‌ای در این رابطه بازداشت شدند که پس از پیگیری‌های انجام شده و براساس موازین قانونی، این افراد آزاد شدند.

استاندار تهران با بیان اینکه پیگیری موضوع جمع آوری بنرهای تبلیغاتی در روز 22 بهمن به طور جدی در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: فرمانداری تهران گزارشی در این خصوص تهیه خواهد کرد که این گزارش در نهایت از طریق استانداری به وزارت کشور ارائه خواهد شد.

پیش از برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن در پایتخت، بنرهای تبلیغاتی برخی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری استان تهران از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی در مسیرهای راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی برخی افراد ناشناس جمع آوری شد. این در حالی است که براساس قانون زمان رسمی تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن تا پنجم اسفندماه است.


در همین ارتباط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار تهران ماموریت داده تا سریعاً نسبت به بررسی دقیق موضوع و پیگیری های قانونی لازم در این خصوص اقدام و نتیجه را اعلام کند.

علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران ضمن تاکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند بدون ضابطه و خودسرانه نسبت به جمع آوری تبلیغات قانونی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اقدام کند گفت: گزارش استاندار تهران در خصوص جمع آوری غیرقانونی بنرهای تبلیغاتی برخی داوطلبان خبرگان رهبری در روز 22 بهمن بزودی تقدیم وزیر کشور می‌شود.

کد خبر 325079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha