همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در دریا منفعل انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: اگر تفنگداران آمریکایی کار غیرحرفه‌ای را ادامه می‌دادند مصیبتی به آنها وارد می‌کردیم که در عمرشان ندیده بودند.

علی فدوی

به گزارش تسنیم، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولین بسیج دانشجویی کشور که در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در دریا منفعل انقلاب اسلامی ایران هستند و در موضع دفاع قرار دارند، گفت: آمریکایی‌ها در 22 دی که روز دستگیری تفنگداران‌‌شان بود می‌توانستند شاهد بخشی از توانمندی ما که متصل به قدرت الهی است، باشند.

وی افزود: اگر کارهای غیر حرفه‌ای آنها اندکی ادامه پیدا می‌کرد، مصیبتی به آنها وارد می‌کردیم که در تاریخ عمرشان ندیده بودند، اما خیلی زود فهمیدند که مثل اعدامی در مقابل جوخه آماده قرار دارند و خیلی زود مواضع‌شان تغییر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: هیچ کشوری و یا حتی اتحادیه اروپا نمی‌تواند کشتی آمریکایی را متوقف کند اما پاسداران نیروی دریایی سپاه توانستند با قایق‌های کوچک خود که طول‌شان زیر 10 متر است کشتی‌های آمریکایی را متوقف کردند.

فدوی با ایمان و باور به تحقق خداوند را دو عامل اصلی پیروزی در برابر دشمن عنوان کرد و گفت: کسی نمی‌تواند بگوید من مسلمانم و در مسیر انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه حرکت کند ولی از آمریکا بترسد و قدرت استکبار را به رسمیت قبول کند. اگر کسی حتی به زبان قدرت، شیطان بزرگ را به رسمیت بشناسد مرخص است و نباید جایی را که برای قدرت انقلاب اسلامی اشغال کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنانش به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها به تنهایی عددی نیستند که در یمن آن حوادث را انجام دهند بلکه آنها با کمک آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یک سال است که از احمقی برخی کشورهای منطقه استفاده کرده‌اند و به یمن تجاوز کرده‌اند، اما نتیجه این عمل چه شد جز این که چند ناو بزرگ آنها در دریای سرخ مورد هدف قرار گرفت.

فدوی در ادامه سخنان خود به دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره و خاطر نشان کرد: ما دو شناور آنها را گرفتیم در حالی که یک ناو هواپیمابر با 90 هواپیما و یک رزم‌ناو و یک ناوشکن و در کنار آنها نیز ناو‌های فرانسوی و آلمانی در منطقه بودند و در زمان دستگیری آنها 18 پهپاد بلند شدند اما پاسداران ما با قدرت ماموریت خود را انجام داده و با تحکم با ناو آمریکایی صحبت کردند، که آمریکایی‌ها مجبور به تمکین شدند.

وی ادامه داد: همه اینها مربوط به مبنای انقلاب اسلامی است باید توانمندی انقلاب و قدرت انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: متاسفانه در برخی مواقع در حالی که در صحنه عمل این قدرت وجود دارد آنهایی که بفهمند و مطلع باشند و این قدرت را روی میز نگهدارند و به رخ بکشند اصلا نمی‌فهمند و زمانی هم که قدرت انقلاب اسلامی را می‌فهمند آن را باور ندارند.

کد خبر 324604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha