دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند ۱۰ نقاشی بزرگ دنیا را که با نقوش ایرانی بازسازی شده‌اند، به‌نمایش می‌گذارد.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ سعیده آرین درباره برپایی تازه‌ترین نمایشگاه آثارش با عنوان «در دایره قسمت» اظهار کرد:‌ آثارم در دو نمایشگاه ارائه می‌شوند. 37 اثر در ابعاد متفاوت در نگارخانه «بهزاد» از 17 تا 21 بهمن‌ماه و 50 اثر با موضوعات مختلف در نگارخانه گل نرگس از 23 تا 29 بهمن‌ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: فضای کارهای من ترکیبی از رنگ و نقش‌مایه‌های ایرانی است و تکنیک همه آن‌ها اکریلیک روی بوم است. من در کارهایم یک فضای شخصی را دنبال می‌کنم. یک مجموعه شامل 10 تابلوی نقاشی هم دارم که در آن‌ها 10 نقاشی بزرگ دنیا را تکرار کرده‌ام. این مجموعه که «پا در کفش بزرگان» نام دارد باز هم با نقوش ایرانی کار شده است.

این هنرمند درباره تفاوت دو نمایشگاهش گفت:‌ در نمایشگاه نگارخانه گل نرگس مجموعه کامل‌تری از آثارم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه کارهای بزرگ من نیز روی دیوار گالری خواهد رفت.

«سعیده آرین» دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و مدرک کارشناسی در رشته گرافیک دارد. از آثار نقاشی، عکس و گرافیک این هنرمند نمایشگاه‌هایی برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این هنرمند می‌توانند از 17 تا 21 بهمن‌ماه به نگارخانه بهزاد به نشانی بلوار کشاورز، نبش خیابان 16 آذر و از 23 تا 29 بهمن‌ماه به نگارخانه گل نرگس به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

 

کد خبر 324450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha