همشهری آنلاین: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: توجه به عزت و شرافت سربازی موجب کاهش فرار از خدمت سربازان می شود.

 محمد کاظم بهرامی

به گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی روز دوشنبه در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح بوشهر افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، کاهش عزت و شرافت سربازی، مهم ترین علت فرار از خدمت سربازان عنوان شده است و باید دید چه عواملی باعث کاهش این عزت و قداست است.

وی تبعیض و تحقیر را از عوامل کاهش عزت نفس سربازان دانست و افزود: هر گونه کمبودی در زمینه امکانات، تغذیه و حتی فضای آسایشگاه به عزت نفس سربازان لطمه می زند که باید تغییر اساسی در آنها ایجاد کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: نسل جوان در کنار استعدادها و توانمندی های بالا، انتظارات فراوانی نیز دارد که باید به نظرات آن توجه ویژه ای شود.

بهرامی تاکید کرد: سیاست های ما در رابطه با خدمت سربازی نباید موجب لطمه زدن به شرافت و قداست خدمت سربازی شود و اگر برخی قوانین و مقررات یا تصمیمات کلان باعث کاهش عزت سربازی می شود باید آنها را تغییر دهیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک به رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلق حماسه ای دیگر اظهار کرد: رزمندگان این منطقه با درایت و شجاعت همراه با ایمان و اخلاص، توانستند اقتدار ایران اسلامی را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی برگرفته از قدرت خداوند منان است، افزود: رزمندگان اسلام در نیروی دریایی سپاه با قدرت خداوندی که در نهاد آنان متبلور است بزرگ ترین دشمن اسلام را به زانو در آوردند و اسیران آنها را با اقتدار و رأفت اسلامی آزاد کردند که همه اینها نشان از نصرت الهی است.

بهرامی ایام الله دهه فجر را یادآور روزهای مهم و عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایام الله دهه فجر نشان از قدرت لایزال الهی است و در این ایام، حاکمیت خدا روی زمین گسترده شد.

وی افزود: این ایام باید هرچه با شکوه تر و پربارتر گرامی داشته شود تا روز تجلی قدرت الهی از خاطره ها محو نشود.

مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح بوشهر به میزبانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

کد خبر 324419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha