همشهری آنلاین: مسابقات کشتی ‌فرنگی قهرمانی کارگران کشور با قهرمانی فرنگی‌کاران تهرانی به پایان رسید.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دوره از رقابت‌ها که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (13 و 14 بهمن) به میزبانی اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی و هیأت ورزش‌ کارگران استان ‌تهران در مجموعه ورزشی شهید معتمدی برگزار شد، 180 کشتی‌گیر از 26 استان کشور با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این پيكارها تهران الف با 66 امتیاز قهرمان شد، منتخب کارگران مازندران با 39 امتیاز نایب ‌قهرمان شد و تیم‌های اصفهان با 34 امتیاز، منتخب کارگران ‌لرستان با 32 امتیاز و کرمانشاه با 32 امتیاز سوم تا پنجم شدند.


رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:


وزن 59 کیلوگرم: رامین باستانی از تهران ‌الف مقام‌اول، حسن شعبانی از قم مقام‌ دوم، فرود صدرآبادی از فارس و محمدرضا میری از تهران ب مقام ‌سوم مشترک را کسب کردند.

وزن 66 کیلوگرم: ایمان داوودی از فارس مقام اول، بهرام جلیلیان از کرمانشاه مقام دوم، پوریا سلیمی از مازندران و بهرام جمال‌پور از اصفهان جایگاه سوم را به دست آوردند.

وزن 71 کیلوگرم: افشین اسلامی از مازندران مقام اول، مجید حسینی از خراسان ‌رضوی مقام دوم، افشار خسروی‌نژاد از لرستان و رضا کنعانی‌آذر از تهران‌ الف سوم مشترک شدند.

وزن 75 کیلوگرم: سیاوش دوستاریان از لرستان مقام اول، رضا عطارد از قم مقام دوم، مرتضی حیدری از چهارمحال و بختیاری و پژمان پشتام از تهران الف مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

وزن 80 کیلوگرم: مهرداد بهرامی از تهران ‌الف مقام ‌اول، بهمن جلیلی از اصفهان مقام‌ دوم، سعدالله صیدی از ایلام و وحید زیدوند از خوزستان جایگاه‌ سوم مشترک را از آن خود كردند.

وزن 85 کیلوگرم: علی زینتی‌رفاه از تهران الف مقام اول، میلاد مسعودی از مازندران مقام دوم، غلامرضا سالاروند از مرکزی و هاشم چگینی از البرز جایگاه سوم مشترک را كسب كردند.

وزن 98 کیلوگرم: روح‌الله عزیزخانی از کردستان مقام اول، ابوالفضل فلاح‌دوست از تهران ‌الف مقام دوم، محمد عباسی از خوزستان و امیرحسین میری از کرمانشاه سوم مشترک شدند.

وزن 130 کیلوگرم: علیرضا زرینی از تهران ‌الف مقام اول، علیرضا گل‌دوست از البرز مقام دوم، شادمان عظیمی از فارس و حمید سرشوق از اصفهان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

 

کد خبر 324119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha